Bluebird ansetter Sarah Kazma, Synne Svendsen og Kristine Nilsen som digitale spesialister.

Bluebird ansetter tre nye spesialister

Digitalbyrået går fra fem til åtte ansatte. 

Publisert

Bluebird Media Norge hadde oppstart i 2021 og nå har de ansatt tre nye i firmaet. 

Det kommer fram i en pressemelding. 

Synne Svendsen og Kristine Nilsen har begge startet i SEM-avdelingen som spesialister, og Sarah Kazma har startet i SEO-avdelingen. 

Svendsen og Kazma har begge erfaring fra B2C tidligere, og en master i markedsføringsledelse fra Høyskolen Kristiania. Nilsen har jobbet B2C og B2B tidligere og har en bachelor fra BI. 

Daglig leder Erik Thorsen er fornøyd med den varierte bakgrunnen til de nye ansatte. 

– Jeg synes det er veldig positivt at vi har samlet et team som har forskjellige bakgrunner og forskjellige utdannelser. I dagens markedsføringslandskap er det viktig å finne flere forskjellige personer som kan utfylle hverandre og bidra med nye perspektiver. Det er også veldig gøy at Synne og Kristine har valgt å delta i årets Performance Talent Norge, sier Thorsen. 

Digitalbyrået Bluebird Media ble grunnlagt i 2018 av Magnus Dahlquist, Henry Mäkelä og Patrick Segersven, som alle har flere års erfaring med nordiske og internasjonale kunder. I 2022 ble de en del av NoA familien.

I tillegg til kontoret i Oslo har Bluebird kontorer i Stockholm og Helsingfors. De har en byråomsetning på 80 millioner svenske kroner. 

På kundelisten finner vi blant andre Mathem, Evidensia, Strawberry Hotels, Kicks, Byggmax, og Nordic Nest.

Powered by Labrador CMS