Carma.no inngår samarbeid med Bluebird.

Bluebird utvider – Har sikret seg Carma.no som kunde

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Det kjennes bra å få tillit av en så stor kunde som Carma, særlig med tanke på at vi bare har vært i drift siden august 2021. Carma er en kunde som passer Bluebird svært godt, med fokus på e-handel og resultatbasert markedsføring, sier Erik Thorsen i en pressemelding.

Carma startet i 2003 å selge klær fra kjente designere med en butikk i Trondheim, og i 2012 fortsatte de suksessen og startet nettbutikken Carma.no.

Carma omsatte for 59 millioner i 2020 og nå har de planer om å bli enda større.

– For Carma har det vært viktig å finne en samarbeidspartner som er først med det siste og som uoppfordret kommer med gode forslag og idéer for hvordan Carma kan utvikle seg videre og nå både kortsiktige og langsiktige mål, sier daglig leder for Carma.no, Lena Mathisen Østhus.

Porteføljen til Bluebird inneholder, i tillegg til Carma, kunder som Byggmax, Nordic Choice Hotels og Kitchentime.

Powered by Labrador CMS