Fra venstre: Erik Iggelund, EssenceMediacom, Ludvig Johansen, Storytel, Camilla Guse Stenshorne, EssenceMediacom, Britt Skjeppestad, EssenceMediacom, Lisa
Aas, Storytel, Ole Werring, Storytel og Helene Hamann, Storytel.
Foto: EssenceMediacom
EssenceMediacom sikret seg Storytel
– Gleder oss til å få muligheten til å sette dette ut i livet.
Storytel har valgt EssenceMediacom som mediebyrå og strategisk sparringspartner i Norge.
Det melder byrået i en pressemelding.
EssenceMediacom Norge er siste ankomne i et samarbeid som strekker seg over flere markeder.
– Vi er trygge på at vi nå har fått en partner vi skal oppnå svært gode resultater sammen med, sier markedssjef i Storytel, Ludvig Johansen, i pressemeldingen.
Lydbokmarkedet er i vekst og hver tredje nordmann melder at de har tilgang til en strømmetjeneste for bøker.
– Vi har i denne prosessen jobbet mye med hvordan Storytel kan videreutvikle sin markedsstrategi og nå gleder vi oss over å få muligheten til å sette dette ut i livet, sier kundeansvarlig Camilla Guse Stenshorne.