Cecilie Sandbu i VILLOID Tårnhuset på Skøyen.

VILLOID henter inn markedssjef: – Nå gønner vi på!

Tar nå opp kampen om shopping mot utenlandske nettgiganter.

Publisert

VILLOID, Norges største moteunivers, er i kraftig vekst og henter inn Cecilie Sandbu til den nyopprettede stillingen som Brand & Marketing Manager. 

Som en av finalistene til å vinne «Årets Nettbutikk», er selskapet en vekstrakett som har gått fra 0 i 2018 til å passere 200 millioner kroner i 2023. 

De tar nå opp kampen om shopping mot utenlandske nettgiganter og har fokus på norske kvalitetsmerker, norsk lager, rask transport og retur. 

Sandbu skal lede og videreutvikle Brand- & Marketingavdelingen og blir en viktig bidragsyter til selskapets videre vekstreise. 

– VILLOID er et av de mest spennende selskapene i Norge akkurat nå, og jeg er heldig som får bli med på laget. VILLOID oppfordrer kvinner til å ta plass, og til å våge enda mer. Det er viktige verdier som skal opp og fram. Nå gønner vi på!, sier Sandbu i en pressemelding.

Stillingen inngår i selskapets ledergruppe og rapporterer til VILLOID-gründer Jeanette Dyhre Kvisvik. Hun forteller at det var stor interesse for stillingen. 

– VILLOID er alltid på jakt etter flinke folk med passion og stå-på-vilje. Cecilie besitter solid erfaring og kunnskap, og er super hands on. Et viktig tilskudd som passer perfekt inn hos VILLOID, sier Kvisvik. 

Sandbu kommer fra stillingen som Head of Marketing hos kosmetikkgiganten The Body Shop. Tidligere har hun jobbet i Bonnier Business Media, Discovery Networks Norway og MTG TV. 

Sandbu startet i den nye stillingen i januar.

Powered by Labrador CMS