– Vi er avhengig av å kunne se et behov og komme opp med ulike løsninger på svært kort tid. Vi lever i en verden hvor ting endrer seg hele tiden, derfor må vi som fagfolk ha et åpent sinn om hvordan denne teknologien kan hjelpe oss, og gjøre oss bedre, sier Even Westerveld.

Westerveld tror ChatGPT kan gjøre flere prosesser mer effektive – men ikke ta over arbeidsoppgaver

– Det handler om å jobbe smartere, og i den første fasen tror jeg definitivt at denne teknologien kan hjelpe oss godt på vei. Men vi kan ikke tro eller forvente at ChatGPT skal levere ferdige produkter for oss.

Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Måneds-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes én gang i måneden

1 kr
første måned

Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid

KJØP

Års-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Spar 378 kr
  • Fornyes én gang i året

1.890 kr
per år

Ingen bindingstid

KJØP

Toårs-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes hvert andre år
  • 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder

3.390 kr
Gjelder for to år

Ingen bindingstid

KJØP

Powered by Labrador CMS