Vipps så ble de kåret til Årets Markedsfører Fokuserte på svakheter for å skape vekst: – Vi kan ikke hvile på laurbærene når visjonen vår fremover er å bli verdens høyest elskede digitale lommebok.
Hedrer bransjen under ANFO Effekt – Det har vært en gigantisk dugnad i bransjen, vi er flere mennesker som har blitt flinkere og det er hele bransjen som har løftet oss til dette her.
Tok storeslem under Gullblyanten - fortsetter å vinne for resirkulering – Kampanjen har nådd millioner av mennesker gjennom sosiale medier og ført til konkrete resultater ved at over 17 tonn med gamle dingser har blitt resirkulert, sier juryleder.
Frode sluttet i Lunar i januar - nå er han klar for Kameo Skal gjøre Kameos finansieringsmodell kjent: – Jeg ser på Kameo som spare- og investeringenes svar på Vipps.
En av disse fire blir «Årets Markedsfører» Det står mellom OBOS, Amnesty International, Rørosmeieriet og Vipps.
NRK og Schibsted er de mest attraktive som arbeidsgiver - kun to byråer inne på topp ti Det viser de siste funnene i Tefts bransjeundersøkelse: TRY og Anorak må ta til takke med henholdsvis sjette og tiende plassering.
Vipps advarer brukerne om SMS-svindel Mange Vipps-brukere har mottatt tekstmeldinger tilsynelatende sendt fra Vipps, med en link man bes om å trykke på. Vipps advarer om at dette er svindel.
Westerveld tror ChatGPT kan gjøre flere prosesser mer effektive – men ikke ta over arbeidsoppgaver – Det handler om å jobbe smartere, og i den første fasen tror jeg definitivt at denne teknologien kan hjelpe oss godt på vei. Men vi kan ikke tro eller forvente at ChatGPT skal levere ferdige produkter for oss.
Disse reklamene fikk Lars i Vipps til å flire – Hvem visste at det kunne være så gøy å se på en over-kul markedsgjeng og folk med for dårlige allmennkunnskaper?
DNB ble den store vinneren på ANFOs Martech Awards Stakk av med hele fire gull på tidenes første Martech Awards.
Vipps topper listen over best likte merkevarer for tredje året på rad Og i Danmark topper MobilePay listen: – Det er stas å ha samlet de to sterkeste merkevarene i Norden i ett selskap, sier leder for mennesker og merkevare i Vipps, Even Westerveld.
Storm Communications gjør podkast-rekruttering Tilfeldighetene gjorde at finaleintervjuet til Pernille Wold Kaspersen ble en opptreden i podkasten «Stormkast med Valebrokk & Stordalen».
Vipps har slått seg sammen med MobilePay – dette blir konsekvensene – Skal vi ha nærhet til folk så må vi snakke det språket til landet vi er i. Det er flere skandinaviske selskaper som kommuniserer på engelsk til forbrukerne, men jeg tror det skaper en avstand til folk flest.
Circle K øker satsingen innen omstillingen til elektrisk mobilitet – henter merkevaredirektør fra Orkla Henter Elin Bøe fra Orkla og Jan Hansteen Solhøy fra Vipps.
Mener norske markedssjefer har manglende fokus på nye kunder Halvparten av norske bedriftsledere oppgir i en ny, stor undersøkelse å ha hovedfokus på eksisterende kundemasse i stedet for å jakte nye – det bekymrer ekspertene.
Innovasjon i satte kanaler «De små, skannbare firkantene fikk over natten fortjent missing link-status for å koble analoge eller statiske annonsekanaler som TV, print og utendørsannonser med den digitale og mobile verden.», skriver Marit Mæhlum.
Vipps, Sintef og Google er landets mest attraktive arbeidsplasser – slik har de greid det – Det er helt rått! Det er en knallsterk pall som er preget av aktører med meningsfulle oppdrag i miljøer der man kan utvikle seg og vokse. Vi er stolte av å være i et så flott selskap.