Vipps troner på toppen – Tesla stuper i ny nordisk omdømmemåling Vipps er fortsatt Norges mest anerkjente selskap, mens Tesla faller kraftig i omdømme i hele Norden, viser en ny måling.
Slik sier Vipps unnskyld for tæppe-tabben Etter at mange Vipps-brukere ikke fikk tæppe på barer, valgte Vipps å be om unnskyldning – med et frekt glimt i øyet midt på Olaf Ryes plass.
Venstre-rådgiver går til Vipps Tidligere presseansvarlig for Venstre-leder Guri Melby, Kamilla Stengel Willix, går til Vipps MobilePay som ny nordisk leder for internkommunikasjon.
Norske merkevarer deler seg i Meta-spørsmålet Nettrafikken stuper, salget faller – men Northern Playground nekter å gi annonsekroner til Mark Zuckerberg. Power holder fast ved Meta, mens Vipps flytter annonsekronene hjem.
Vipps med halvt reklamestunt på to av Skandinavias største flyplasser Hvis du skal fly til Arlanda i Stockholm i den kommende tiden, vil du se en halv utendørsreklame i avgangshallen.
Derfor trakk Vipps samtykket til to millioner nordmenn – Å si «nei» skal være like enkelt og greit som å si «ja».
Vipps trekker samtykket de har innhentet fra 2 millioner brukere – Vi burde løst dette bedre, innrømmer Vipps.
Topper Traction for andre år på rad Vipps gjentok suksessen fra i fjor. Ifølge omdømmemålingen «Traction» er de best likt, også i år.
Reitan om Vipps: – Har gjort bank sexy Vipps har bygget en merkevare folk elsker – men kan tilliten rakne? Rune Garborg og Ole Robert Reitan tok debatten på Omdømmedagen.
Vipps vil bruke kjøpshistorikken din til å målrette reklame – Forbrukerrådet reagerer Vipps ønsker å bruke kundenes kvitteringer og kjøpshistorikk til å målrette reklame. Forbrukerrådet mener dette bryter personopplysningsloven og at Vipps manipulerer brukerne til å gi samtykke.
Disse er nominert til Linkiaden-prisene Når LinkedIn-konferansen Linkiaden går av stabelen 8. april, skal ikke bare deltakerne lære mer om plattformen – de beste på LinkedIn skal også hedres.
Morgenstern vant Gullfisken 2024 Reklamebransjens store prisfest er over, og TV 2-seerne har stemt frem Morgenstern for Ice som årets Gullfisken-vinner. Premien? Reklameplass på TV 2 til en verdi av én million kroner.
Vipps leker med toppmøte: – Kan terskelen egentlig bli lav nok? – Vi prøver å legge oss så nær det teite som mulig, men uten å være på den gale siden, sier Vipps’ «skrivejente» etter å ha laget et innlegg om Jonas Gahr Støre og nordiske statsledere.
Vipps og TRY sikrer fjorårets siste Sølvfisk: – En god investering Vipps avsluttet fjoråret med å lansere «tæpping» og blir belønnet med Sølvfisken for desember.
Hele Norge tæpper (bortsett fra Hans-Egil) I en ny kampanje som skal fortelle om den nye mobilbetalingstjenesten «Tæppe med Vipps», stiller DNB og TRY et av livets virkelig store spørsmål: Hva betyr det egentlig «å tæppe med mobil»?
Kritiserer ønskelister hos Vipps: – Fullt av reklame og betalt annonsering Hva ønsker du deg? Det spør Vipps, som har laget en rekke ønskelister fulle av gaveinspirasjon – med lenker rett til butikkene som selger dem. Det er frekt og pusher overforbruk, mener Framtiden i våre hender.
Vipps farger Norge oransje med sin største kampanje noensinne Markerer lanseringen av tæpping med reklame som skal utfordre globale giganter som Apple og Google.