Kari Kjær går fra WergelandApenes til Vipps MobilePay Går inn i Vipps MobilePay sitt kommunikasjonsteam.
Annonser i Vipps: – Har fått tilbakemeldinger fra brukere som ikke setter pris på reklame Vipps har tatt i bruk annonsering i appen for å øke inntektene.
Vipps og Oculos skal samarbeide om kundeklubb i butikk Vil gi merkevarer en helt ny og målrettet måte å kommunisere på.
Mobil-tjenesten Strex vil utfordre finansaktørene og de mobile betalings-appene – Ønsker at brukeren skal ha et mer bevisst forhold til Strex og hvor enkelt det er å betale med mobilnummeret.
Asbjørn må velge mellom rolig påskeidyll eller afterski med raske briller og en pinne – Et vanskelig valg mellom det beste fra to verdener.
Vipps så ble de kåret til Årets Markedsfører Fokuserte på svakheter for å skape vekst: – Vi kan ikke hvile på laurbærene når visjonen vår fremover er å bli verdens høyest elskede digitale lommebok.
Hedrer bransjen under ANFO Effekt – Det har vært en gigantisk dugnad i bransjen, vi er flere mennesker som har blitt flinkere og det er hele bransjen som har løftet oss til dette her.
Tok storeslem under Gullblyanten - fortsetter å vinne for resirkulering – Kampanjen har nådd millioner av mennesker gjennom sosiale medier og ført til konkrete resultater ved at over 17 tonn med gamle dingser har blitt resirkulert, sier juryleder.
Frode sluttet i Lunar i januar - nå er han klar for Kameo Skal gjøre Kameos finansieringsmodell kjent: – Jeg ser på Kameo som spare- og investeringenes svar på Vipps.
En av disse fire blir «Årets Markedsfører» Det står mellom OBOS, Amnesty International, Rørosmeieriet og Vipps.
NRK og Schibsted er de mest attraktive som arbeidsgiver - kun to byråer inne på topp ti Det viser de siste funnene i Tefts bransjeundersøkelse: TRY og Anorak må ta til takke med henholdsvis sjette og tiende plassering.
Vipps advarer brukerne om SMS-svindel Mange Vipps-brukere har mottatt tekstmeldinger tilsynelatende sendt fra Vipps, med en link man bes om å trykke på. Vipps advarer om at dette er svindel.
Westerveld tror ChatGPT kan gjøre flere prosesser mer effektive – men ikke ta over arbeidsoppgaver – Det handler om å jobbe smartere, og i den første fasen tror jeg definitivt at denne teknologien kan hjelpe oss godt på vei. Men vi kan ikke tro eller forvente at ChatGPT skal levere ferdige produkter for oss.
Disse reklamene fikk Lars i Vipps til å flire – Hvem visste at det kunne være så gøy å se på en over-kul markedsgjeng og folk med for dårlige allmennkunnskaper?
DNB ble den store vinneren på ANFOs Martech Awards Stakk av med hele fire gull på tidenes første Martech Awards.