Inge Aasen og Dennis Højland Nyegaard juber over å ha inngått ny avtale sammen.
Inge Aasen og Dennis Højland Nyegaard juber over å ha inngått ny avtale sammen.

Sporveien Media og Clear Channel forlenger samarbeidet

Avtalen innebærer at Clear Channel vil fortsette å forvalte reklameflater knyttet til kollektivtrafikken i Oslo og deler av Viken.

Publisert

Siden 2018 har reklamesalget bidratt med 350 millioner kroner som har blitt brukt til videreutvikling og styrking av kollektivtilbudet, skriver Sporveien Media i en pressemelding.

– Krevende reklame-periode

– Pandemien har vært en krevende periode for reklame i kollektivtrafikken, der vi har samarbeidet godt med Clear Channel. Vi ser frem til å utvikle samarbeidet og skape gode kundeopplevelser, sier Inge Aasen, daglig leder i Sporveien Media i en pressemelding.

Sporveiens datterselskap Sporveien Media har blant annet ansvar for forvaltning og drift av reklameinstallasjoner i tilknytning til trikk, T-bane, buss og båt i Oslo og deler av Viken. Det er denne avtalen Sporveien Media nå forlenger med Clear Channel om å forvalte

– Dette er en viktig kontrakt for oss og vi ser fram mot å fortsette det gode samarbeidet med Sporveien Media, sier Dennis Højland Nyegaard, Country Manager i Clear Channel i pressemeldingen.

Digitalisere T-banen

Sporveien Media og Clear Channel har en felles ambisjon om å gjøre kollektivtrafikken enda mer attraktiv som markedsføringskanal, og vil fortsette å utvikle de digitale mulighetene.

– Vi skal bruke det neste året til å fortsette å øke den digitale rekkevidden på T-banen ved å digitalisere flere stasjoner og modernisere de digitale skjermene langs rulletrappen på Stortinget T-banestasjon. Nå utvikler vi for fremtiden, sier Nyegaard.

Powered by Labrador CMS