Inge Aasen og Dennis Højland Nyegaard juber over å ha inngått ny avtale sammen.

Sporveien Media og Clear Channel forlenger samarbeidet

Avtalen innebærer at Clear Channel vil fortsette å forvalte reklameflater knyttet til kollektivtrafikken i Oslo og deler av Viken.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Siden 2018 har reklamesalget bidratt med 350 millioner kroner som har blitt brukt til videreutvikling og styrking av kollektivtilbudet, skriver Sporveien Media i en pressemelding.

– Krevende reklame-periode

– Pandemien har vært en krevende periode for reklame i kollektivtrafikken, der vi har samarbeidet godt med Clear Channel. Vi ser frem til å utvikle samarbeidet og skape gode kundeopplevelser, sier Inge Aasen, daglig leder i Sporveien Media i en pressemelding.

Sporveiens datterselskap Sporveien Media har blant annet ansvar for forvaltning og drift av reklameinstallasjoner i tilknytning til trikk, T-bane, buss og båt i Oslo og deler av Viken. Det er denne avtalen Sporveien Media nå forlenger med Clear Channel om å forvalte

– Dette er en viktig kontrakt for oss og vi ser fram mot å fortsette det gode samarbeidet med Sporveien Media, sier Dennis Højland Nyegaard, Country Manager i Clear Channel i pressemeldingen.

Digitalisere T-banen

Sporveien Media og Clear Channel har en felles ambisjon om å gjøre kollektivtrafikken enda mer attraktiv som markedsføringskanal, og vil fortsette å utvikle de digitale mulighetene.

– Vi skal bruke det neste året til å fortsette å øke den digitale rekkevidden på T-banen ved å digitalisere flere stasjoner og modernisere de digitale skjermene langs rulletrappen på Stortinget T-banestasjon. Nå utvikler vi for fremtiden, sier Nyegaard.

Powered by Labrador CMS