Gullgjengen fra GK.

Geelmuyden Kiese stakk av med fem gull i årets CMA

Ble beste norske byrå. Igjen.

Publisert Sist oppdatert

GK tok storeslem i finalen i Content Marketing Awards (CMA) torsdag 1. desember.

Selskapet ble det mestvinnende norske byrået for sjette år på rad i det som omtales som verdensmesterskapet i innholdsmarkedsføring.

Flest priser vant GK for kampanjen «Stories of Succession» for Yara, som mottok tre gull og ett sølv.

– Yara-kampanjen er GK på sitt beste, i skjæringspunktet mellom markeds- og samfunnskommunikasjon. Det er klart det er moro når det premieres, sier Ole Henrik Stubberud, kreativ leder for GK og art director for kampanjen, i en pressemelding.

Byrået vant også to gull for kampanjen «Alle hadde hatt godt av en revisor iblant» for Revisorforeningen og sølv og bronse for kampanjen «O Helga Natt» for Den norske kirke.

GK fikk til sammen 10 priser og 18 nominasjoner fordelt på 8 jobber.

Men Geelmuyden Kise var ikke det eneste norske byrået som stakk av med edelt metall under årets CMA.

Hyper stakk av med alle tre medaljene i klassen Best inter-company Engagement samt at de fikk sølv i klassen Best use of data & insight og bronse i Best consumer. Trigger på sin side fikk bronse i klassen Best content campaign.

Powered by Labrador CMS