Managing Partner Marit Høvik Hartmann i Geelmuyden Kiese Norge.
Managing Partner Marit Høvik Hartmann i Geelmuyden Kiese Norge.

Fire gull til Geelmuyden Kiese

– Vi er så takknemlige for de som har hjulpet oss med å produsere disse løsningene.

Publisert Sist oppdatert

Torsdag, under den heldigitale prisutdelingen «Content Marketing Awards» direkte fra London, stakk Geelmuyden Kiese av med en rekke kundepriser, opplyses det om i en melding.

I konkurranse med byråer fra mer enn 25 land mottok Geelmuyden Kiese priser for seks prosjekter for fem ulike kunder. Blant annet mottok byrået gull i fire kategorier, men også tre sølv og to bronse.

– Var dette tidenes raskeste prisutdeling? Benket foran skjermen i finstasen var alle vinnerene kåret på godt under en time. Da var hele 9 av 18 nominasjoner blitt til metall. Superrask supermoro! Vi er så takknemlige for de som har hjulpet oss med å produsere disse løsningene. Og det er gøy å vinne priser for så mange av kundene våre også. Så tusen takk og gratulerer til dem!, sier kreativ leder, Ole Henrik Stubberud i meldingen.

GK fikk blant annet gull for «Sisterna Taverna» laget for Direktoratet for samfunnssikkerhet og beredskap.

Liste over GKs priser i CMA 2020:

  • Gull til «Sisterna Taverna» for DSB i kategorien Best Specialist
  • Gull til «Know Your Rights» for Arbeidstilsynet i kategorien Best B2B Campaign
  • Gull til «Når du er der for andre, er vi der for deg» for YS i Best Inter-Company Engagement
  • Gull til «Know Your Rights» for Arbeidstilsynet i kategorien Best Video – Individual
  • Sølv til «Sisterna Taverna» for DSB i kategorien Best use of Content Within Media Relations
  • Sølv til «Loffkoden» for Experis i kategorien Best use of Social Media B2C
  • Sølv til «Sisterna Taverna» for DSB i kategorien Best Content Campaign
  • Bronse til «Syng for Maria» for Av-og-til i kategorien Best Specialist
  • Bronse til «A Year of Change» for Av-og-til i kategorien Best Video – Series
Powered by Labrador CMS