Managing Partner Marit Høvik Hartmann i Geelmuyden Kiese Norge.

Fire gull til Geelmuyden Kiese

– Vi er så takknemlige for de som har hjulpet oss med å produsere disse løsningene.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Torsdag, under den heldigitale prisutdelingen «Content Marketing Awards» direkte fra London, stakk Geelmuyden Kiese av med en rekke kundepriser, opplyses det om i en melding.

I konkurranse med byråer fra mer enn 25 land mottok Geelmuyden Kiese priser for seks prosjekter for fem ulike kunder. Blant annet mottok byrået gull i fire kategorier, men også tre sølv og to bronse.

– Var dette tidenes raskeste prisutdeling? Benket foran skjermen i finstasen var alle vinnerene kåret på godt under en time. Da var hele 9 av 18 nominasjoner blitt til metall. Superrask supermoro! Vi er så takknemlige for de som har hjulpet oss med å produsere disse løsningene. Og det er gøy å vinne priser for så mange av kundene våre også. Så tusen takk og gratulerer til dem!, sier kreativ leder, Ole Henrik Stubberud i meldingen.

GK fikk blant annet gull for «Sisterna Taverna» laget for Direktoratet for samfunnssikkerhet og beredskap.

Liste over GKs priser i CMA 2020:

  • Gull til «Sisterna Taverna» for DSB i kategorien Best Specialist
  • Gull til «Know Your Rights» for Arbeidstilsynet i kategorien Best B2B Campaign
  • Gull til «Når du er der for andre, er vi der for deg» for YS i Best Inter-Company Engagement
  • Gull til «Know Your Rights» for Arbeidstilsynet i kategorien Best Video – Individual
  • Sølv til «Sisterna Taverna» for DSB i kategorien Best use of Content Within Media Relations
  • Sølv til «Loffkoden» for Experis i kategorien Best use of Social Media B2C
  • Sølv til «Sisterna Taverna» for DSB i kategorien Best Content Campaign
  • Bronse til «Syng for Maria» for Av-og-til i kategorien Best Specialist
  • Bronse til «A Year of Change» for Av-og-til i kategorien Best Video – Series
Powered by Labrador CMS