
Fire gull til Geelmuyden Kiese
– Vi er så takknemlige for de som har hjulpet oss med å produsere disse løsningene.
Torsdag, under den heldigitale prisutdelingen «Content Marketing Awards» direkte fra London, stakk Geelmuyden Kiese av med en rekke kundepriser, opplyses det om i en melding.
I konkurranse med byråer fra mer enn 25 land mottok Geelmuyden Kiese priser for seks prosjekter for fem ulike kunder. Blant annet mottok byrået gull i fire kategorier, men også tre sølv og to bronse.
– Var dette tidenes raskeste prisutdeling? Benket foran skjermen i finstasen var alle vinnerene kåret på godt under en time. Da var hele 9 av 18 nominasjoner blitt til metall. Superrask supermoro! Vi er så takknemlige for de som har hjulpet oss med å produsere disse løsningene. Og det er gøy å vinne priser for så mange av kundene våre også. Så tusen takk og gratulerer til dem!, sier kreativ leder, Ole Henrik Stubberud i meldingen.
GK fikk blant annet gull for «Sisterna Taverna» laget for Direktoratet for samfunnssikkerhet og beredskap.