Fra venstre: Sara Thorn, Kenneth Gulbrandsen og Sanne Skjørland.

Deloitte styrker laget med tre nye kommunikasjons­talenter

Styrker laget med nyansettelser innen internkommunikasjon, arrangement og digital markedsføring.

Publisert

Forrige uke begynte Sanne Skjørland som ny eventansvarlig i Deloitte Norge. Skjørland kommer fra Ungt Entreprenørskap, og blir den tredje nyansettelsen markeds- og kommunikasjonsavdelingen i selskapet gjør på kort tid.

Nyopprettede stillinger

– Vi er svært fornøyde med å ha fått på plass både Sanne, Sara og Kenneth. De er alle tre talenter som styrker oss på sine respektive områder, og som i sum vil gjøre oss enda mer synlige i tiden fremover, sier markeds- og kommunikasjonsdirektør i Deloitte, Øystein Ingdahl, i en pressemelding.

Markeds- og kommunikasjonsavdelingen som Ingdahl leder har den siste tiden ansatt henholdsvis Kenneth Guldbrandsen, Sara Thorn og Sanne Skjørland. De tre er allerede i gang hos sin nye arbeidsgiver. Alle stillingene er nyopprettede.

Kenneth Gulbrandsen (24) skal jobbe med internkommunikasjon, blant annet som intranettredaktør. Gulbrandsen har studert medievitenskap ved UiO, og har bakgrunn fra Accenture og sist Storebrand Asset Management.

Sara Thorn (28) skal jobbe med digital markedsføring, og særlig med strategisk bruk av e-post. Thorn kommer fra en lignende stilling i PLM Group, og er utdannet innen kreativ markedsføring ved Høyskolen Kristiania.

Merkevarekampanje

Sanne Skjørland (29) skal jobbe som eventansvarlig for seminar og webinar, og vil få ansvaret for å skape bransjens beste eventopplevelse. Hun kommer fra stillingen som kommunikasjonsansvarlig i Ungt Entreprenørskap Viken, hvor hun har jobbet de siste syv årene.

Av Deloittes omtrent 1600 ansatte i Norge, jobber nå tjue av disse i selskapets avdeling for merkevare, kommunikasjon og markedsføring.

Selskapet har nylig lansert en omfattende merkevarekampanje, hvor de er synlige på en rekke digitale og fysiske flater, TV og sosiale medier.

Powered by Labrador CMS