Mari Anvik Berg (t.h.) har startet hos Digital Opptur og daglig leder Erik Storm (t.v.) er strålende fornøyd med å få Mari med på laget.

Digital Opptur øker inntektene og ansetter flere

Mari Anvik Berg er ansatt som senior digitalrådgiver i Digital Opptur

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Jeg har en bakgrunn fra både mediebyrå og reklamebyrå, så det viktigste jeg tar med meg er erfaringen med å jobbe med variasjonen av kunder i alle størrelser. Samt hvordan man kan jobbe tettere sammen som digitalbyrå, reklamebyrå og mediebyrå for å løfte kunden på best mulig måte og få til resultater som faktisk betyr noe.

Fokus på likestilling

Det sier Mari Anvik Berg i en pressemelding fra Digital Opptur, hvor hun nå er ansatt som senior digitalrådgiver.

Anvik Berg har tidligere jobbet som Head of Social i mediebyrået Reprise Norway (under IUM) og før det som Social Media Manager og Account Director i Marvelous Nordic.

I tillegg har Anvik Berg vært med å starte prosjektet OPP i regi av Mediebyråforeningen, med fokus på likestilling, mangfold og fokus på å løfte kvinner opp og frem i mediebransjen.

Med Anvik Berg med på laget er det nå nesten like mange menn og kvinner som jobber i Digital Opptur.

Økte inntekter

Erik Storm, daglig leder i Digital Opptur, forteller i pressemeldingen at det nye året har startet bra, samt at 2020 endte opp med å bli et godt år for selskapet.

– 2020 har gitt både muligheter og utfordringer, og vi har grepet flere av mulighetene sammen med våre kunder. Det ser vi gir veldig gode resultater og vi opplever en økt pågang av kunder som ønsker hjelp med effektiv digital markedsføring, sier Storm.

Foreløpige regnskapstall viser at Digital Opptur økte inntekten med over 30 prosent i 2020 fra året før.

Powered by Labrador CMS