– Jeg hadde bokstavelig talt vært på jobb i en halvtime da jeg allerede hadde fått ansvaret for et stort prosjekt, forteller Karen Brynildsen, sammen med kreativ leder og sjef for Nordic Family, Stian Barsnes-Simonsen.
– Jeg hadde bokstavelig talt vært på jobb i en halvtime da jeg allerede hadde fått ansvaret for et stort prosjekt, forteller Karen Brynildsen, sammen med kreativ leder og sjef for Nordic Family, Stian Barsnes-Simonsen.

Karen Brynildsen går til Nordic Screens: – En perfekt match for oss

Publisert

Nordic Screens henter inn Karen Brynildsen som rådgiver i avdelingen deres for verdibasert kommunikasjon rettet mot barn, unge og familier.

– Jeg tror de fleste kan kjenne på ønsket om å bruke kompetansen sin på noen som er viktig. Jeg hadde bokstavelig talt vært på jobb i en halvtime da jeg allerede hadde fått ansvaret for et stort prosjekt med hensikt å styrke unges påvirkningskraft på samfunnet, sier Brynildsen i en pressemelding fredag.

Perfekt match

Hun er utdannet journalist og pedagog og har en årrekke jobbet som kreatør og kommunikasjonsrådgiver for Gambit, hvor hun blant annet har jobbet med DNB Ung, Norad og Rusken.

I kommunikasjonsbyrået Nordic Screens, skal Brynildsen først og fremst jobbe i avdelingen som spesialiserer seg på verdibasert kommunikasjon rettet mot barn, unge og familier.

– Karens erfaring fra bransjen i kombinasjon med pedagogikk er en perfekt match for oss. I tillegg vil hun bidra til å styrke vårt arbeid med strategisk rådgiving for bedrifter, myndighetsorganer og organisasjoner som ønsker å nå ut til unge og familier med viktige budskap, sier kreativ leder og sjef for Nordic Family, Stian Barsnes-Simonsen.

Ambisjon om å bli ledende

Nordic Screens utvikler konsepter for plattformene der barn og unge befinner seg, og har den siste tiden fått mye oppmerksomhet for produksjon av Europas første dramaserie på TikTok. Serien er et samarbeid med organisasjonen ROS (Rådgivning om spiseforstyrrelser).

I tillegg til TikTok-produksjoner, utvikler selskapet digitale undervisningsopplegg, podkaster, YouTube-serier, Snap-innhold og noe tradisjonelt TV. Brynildsen skal jobbe med blant annet konseptutvikling, strategi og rådgivning, og også bidra i strukturering av Nordic Screens som kommunikasjonsbyrå. Hun gleder seg til å ta fatt på oppgaven:

– Vi skal bli Norges ledende kommunikasjonsbyrå for de som vil nå barn, unge og familiesegmentet!, avslutter Barsnes-Simonsen.

Powered by Labrador CMS