Fra venstre: Caroline Hellsten, Kjell & Company, Tord Sollie, EssenceMediacom, Per Frykebrant, Kjell & Company, Britt Skjeppestad, EssenceMediacom og Martin Jonsson, Kjell & Company.

Kjell & Company velger nytt mediebyrå

– Dette er bare starten, forteller landssjefen i Kjell & Company.

Publisert

Kjell & Company trapper opp markedsføringen i Norge og har valgt EssenceMediacom som sin strategiske partner og mediebyrå i Norge og Sverige. 

– Vi gleder oss til å nyttiggjøre oss av EssenceMediacom sin brede erfaring med retail, omnikanal og e-com for å gjøre Kjell & Company Top of mind for en bredere del av Norges befolkning sier landssjef i Kjell & Company, Caroline Hellsten i pressemelding. 

Den første kampanjen er på lufta og Kjell ser allerede gode resultater, både i kundetrafikk og omsetning. 

– Kjell & Company har en forretningsidé som vi liker veldig godt og sammen med et veldig bra reklamekonsept signert våre naboer i Per Høj, har vi troen på at flere kommer til å ønske å koble på Kjell i årene som kommer. Denne utfordringen er ikke bare veldig spennende for oss, men vi får virkelig brukt hele kompetansen vår med å skape effekter på kort og lang sikt, sier Tord Sollie i EssenceMediacom.

– Og så er det bra folk hos Kjell & Company som skal skape bra resultater sammen med folkene hos oss, skyter adm. dir i EssenceMediacom, Britt Skjeppestad, inn.

Caroline Hellsten ser optimistisk på fremtiden. 

– Dette er bare starten, og vi gleder oss til fortsettelsen, avslutter hun. 

Powered by Labrador CMS