Over et halvt år med AI: – Vi er vel alle litt hodeløse høns Tre ulike aktører innenfor kommunikasjon og reklame forteller om sine erfaringer med kunstig intelligens så langt.
Byrålederen gir egen klesstil terningkast 2 – Jeg har en ambisjon om å løfte meg her når jeg får litt mer tid.
Dette byrået har halvvert antall Cannes-bidrag i år – Nåløyet i Cannes er ekstremt trangt, så vi sender kun det vi mener kan overleve juryer av de beste bransjehodene i verden, sier reklame-sjefen i ANTI.
Stor oversikt: Dette er Norges mestvinnende byråer Nå begynner prisutdelingssesongen. KOM24 har her forsøkt å lage en oversikt som viser hvilke byrå som faktisk gjør det best i de viktigste konkurransene år etter år.
Sølvmikk-juryen lar seg imponere av oktober-vinneren – Klarer å fornye seg uten å miste form og tone, mener juryen.
Norske byråer bruker millioner på å melde seg på konkurranser årlig KOM24 har undersøkt med norske byråer hvor mye tid og penger de bruker på å melde seg på konkurranser hvert år. Det er mye.
Morgenstern styrker design- og filmavdelingen: – Lett etter en kick ass designer Rekrutterer fra Kitchen og GK.
NAF lanserer nytt samarbeid med Vipps Anti har laget en moderne vri på en klassisk western stand-off.
Tre kreatør-team sikret tre Gullblyant-gull til Morgenstern – Det er gøy at alle teamene markerer seg.
Kreativitet som konkurransefortrinn har aldri vært viktigere «I 2022 er mitt sterke ønske at både byråer, markedsførere, kommunikatører og merkevarer utfordrer mer enn vi har gjort de siste årene.»
Her er flere bransjestemmers nyttårsforsetter og tanker om hvor fokuset bør være i 2022 Wake up call, stå i spagaten og mer kvalitet er noen av nyttårsforsettene vi har oppsummert fra et knippe kjente bransjestemmer.
Da det stormet som verst rundt VG hentet de inn spesialkompetansen til Camilla Nå har hun gått fra giganten Schibsted til lille Morgenstern.
Trigger feirer jubileum: – Må fortsette å være irriterende, provoserende og brysomme I ti år har de jobbet med å treffe triggerpunktet innen engasjerende kommunikasjon, fredag blir det en storslått feiring i Trigger-lokalene i Oslo.
Schibsteds kommunikasjonsdirektør om medieinnsalg: – Terskelen er høy I Shifters podkast forteller Camilla Kim Kielland om innsalg til media.