Byråenes sommerfester: Se bildene! Når sommeren nærmer seg, er det ikke bare ferieplanene som står på agendaen for mange bedrifter – det er også tid for den årlige sommerfesten.
GK dropper å reise til Cannes – dette gjør de andre byråene Mandag braker det løs med Cannes Lions. Men det blir ikke mange norske stemmer der nede.
Bransjen hyller Kjetil Try: – Norges dyktigste reklamemann Byråtoppene hyller Kjetil Try som en kultur- og bransjebygger uten sidestykke. Samtidig blir det nyttige råd fra konkurrentene om å vokte arven når Sindre Beyer nå overtar sjefsstolen.
Morgenstern henter Alexander Mostue fra Publicis Kitchen Alexander Mostue har begynt som strategisk rådgiver i Morgenstern. Reklamebyrået har også rekruttert Marianne Strandly som prosjektleder.
Morgenstern med resultatløft i 2023 Omsetningen går ned, men byrået øker både byråinntekter og driftsresultat i 2023.
– Har selv opplevd å bli diskriminert i dialog med kunder Forholdene for kvinner har utviklet seg med årene, også innenfor PR- og reklamebransjen.
Slik får du jobb i reklamebransjen Gira på å jobbe med reklame? Tre ledere deler sine tanker om hvordan man har størst sjanse til å få jobb.
Morgenstern henter kreativ leder fra konkurrent Reklamebyrået napper kreativ leder fra Nord DDB og henter talent hjem fra New York.
Camilla er den lederen folk flest i bransjen vil jobbe for – Det er litt ubehagelig, dog på en positiv måte, å stå på en sånn liste.
Parterapi-regissør går til Morgenstern Morgenstern styrker sin filmavdeling med ansettelsen av regissør Lars Kristian Flemmen – anerkjent reklamefilm-regissør og serieskaper.
Camilla spår et tøft og uforutsigbart år – Kanskje vil vi se en dreining mot «survival of the fittest» i større grad.
Lager sin egen versjon av Washington-seminaret Gammel drøm går i oppfyllelse for Johannes Fjose Berg.
Over et halvt år med AI: – Vi er vel alle litt hodeløse høns Tre ulike aktører innenfor kommunikasjon og reklame forteller om sine erfaringer med kunstig intelligens så langt.
Byrålederen gir egen klesstil terningkast 2 – Jeg har en ambisjon om å løfte meg her når jeg får litt mer tid.
Dette byrået har halvvert antall Cannes-bidrag i år – Nåløyet i Cannes er ekstremt trangt, så vi sender kun det vi mener kan overleve juryer av de beste bransjehodene i verden, sier reklame-sjefen i ANTI.
Stor oversikt: Dette er Norges mestvinnende byråer Nå begynner prisutdelingssesongen. KOM24 har her forsøkt å lage en oversikt som viser hvilke byrå som faktisk gjør det best i de viktigste konkurransene år etter år.