Stor oversikt: Dette er Norges mestvinnende byråer Nå begynner prisutdelingssesongen. KOM24 har her forsøkt å lage en oversikt som viser hvilke byrå som faktisk gjør det best i de viktigste konkurransene år etter år.
Andrea og Sebastian til topps i Young Lions Digital: – Min siste mulighet Andrea Lütken og Sebastian Pandonis skal representere Norge i Cannes i juni.
Cannes Lions lanserer ny løve-kategori Nå skal gamingen hedres på verdens viktigste prisutdeling for kreativitet.
Oslo Company henter prisvinnende designer – Vi har brukt et år på å finne ny designer, også viste det seg at vår mann satt rett borti gata, sier reklamesjefen.
SATS med dusj-stunt – Vi har i lang tid snakket om å gjøre noe rundt strømprisene på en sjarmerende måte, men ikke helt funnet riktig timing eller budskap. TRY kom med løsningen, sier markedssjefen.
Pol får frie tøyler av Posten – jobber med årets julefilm Snart begynner arbeidet med den fjerde julefilmen signert Pol.
Jens Petter Wærnes spurte mamma om lov til å reise da en av reklamebransjens superstjerner ringte Nå er han toppsjef i den tyske reklamegiganten Scholz & Friends.
«When Harry met Santa» kysser til gull i Cannes Lions Pol vinner Norges andre gull for Postens julefilm.
Kvifor er de så tause, norsk reklamebransje? «Har norsk reklamebransje eit ansvar utover å sikra seg sjølv og inntektene sine?», spør Yngve Garen Svardal.
Her fester den norske reklamebransjen i Cannes Torsdag festet «hele» den kreative bransjen fra Norge i Cannes.
Vant ingenting i Bergen – Nå har de laget verdens nest beste reklamefilm Skal feire med et «ydmykt» glass rosè.
Dentsu-duoen visste ikke hva de kunne forvente seg i Cannes Selv med et program minutt-for-minutt, nøye planlagt av Sofia Allstrin og Silje Fylling, har ikke alt gått som planlagt i Cannes Lions.
Young Lions-sølvvinnere: Mener Cannes Lions må bli mer inkluderende Moe og Sæle feirer sølvet i Cannes, men etterlyser større muligheter for unge å delta i Frankrike.
POL og TRY med sju nominasjoner i Cannes torsdag The Trash Collection fortsetter å hanke inn nominasjoner. Pol kan telle fem nominasjoner torsdag, men Cannes er ikke den eneste byen julekysset drar inn nominasjoner.
Norske byråer bruker millioner på å melde seg på konkurranser årlig KOM24 har undersøkt med norske byråer hvor mye tid og penger de bruker på å melde seg på konkurranser hvert år. Det er mye.
For 37. gang har Kjetil Try reist til Cannes Lions Onsdag samlet han hele TRY Reklame til sin årvisse lunsj i Cannes.