– Salgspersonen er død. Men det er fortsatt håp for oss markedsførere Leonid Sudakov og Najoh Tita-Reid var ikke nådig med sine kolleger i Cannes.
Derfor nådde ikke POLs bidrag opp i Cannes POL hadde den siste norske vinnersjansen i Cannes Lions, men måtte nøye seg med shortlist.
– Mulig å hente inspirasjon fra tunge økonomiske tider Topper fra ulike byråer diskuterte framtiden for reklame på den siste dagen av Cannes Lions.
Sigurd skal finne seg jobb som kreatør. Nå henter han inspirasjon i Cannes Han ble nettopp ferdig som student ved Kristiania. Nå skal Sigurd Torrissen ut i et krevende jobbmarked, og håper å få med seg flere verdifulle impulser fra bransjens største festival.
– Det er ikke før man er verdens beste at jobben er gjort! Caroline Riis om drømmeoppgaven i jury, ambisjoner og forventninger for framtiden.
Orkla-duo videre i Young Lions: – Sykt kult! Megan Muravez og Karoline Foss er kan ta medalje i den prestisjetunge talentkonkurransen.
– Det er utfordrende om publikum ikke opplever det som all right å sitte og se reklamen Sjefen for Capa Kinoreklame innrømmer de har utfordringer med folk som kommer seint for å slippe reklamen. Men de jobber med tiltak for å få fulle saler.
Markedstoppene: Disse egenskapene må markedsførere ha framover Toppene i Coca-Cola, Canva og Mondelez delte sine tanker.
Byrået har stukket av med flere løver i Cannes så langt: – Livet i bransjen er vanskeligere enn noen gang Darla Price fra byrået Ogilvy snakket om markedsføring og forandring, og mener én strukturell endring har rustet dem godt for tiden framover.
Her feirer TRY med sjampanje, men bakteppet er alvorlig Priroiterer å reise til Cannes til tross for at byrået opplever tøffe tider.
På måndag vann han Grand Prix, onsdag vart det gull i Cannes Vinnarlukka held fram for Vegard Myklebust og teamet hans.
– Det er her jeg finner gullet Apriils kreative leder bruker tiden i Cannes til å bli inspirert og lage podkast.
Den nordiske kampen om løvene: Er Norge ei kreativ sinke? «Med berre sju shortlists i Cannes, står ikkje jubelen i taket i den norske kreative industrien. Men korleis gjer me det eigentleg på den internasjonale scena?», spør KOM24-redaktør Yngve Garen Svardal.
Hev ut brannfakkel om merkevare: – De fleste produkter er helt like Professor Marcus Collins var dønn ærlig foran sine kolleger i Cannes.
Kåra til ein av verdas aller beste reklamar: Norske Vegard står bak – I utgangspunktet var det ein umogleg ide.
Snart skal de i ilden i Cannes: – Har litt nerver Duoen fra PR-operatørene skal lage en PR-strategi på 24 timer, og lover å gi alt i konkurransen.