Pol får frie tøyler av Posten – jobber med årets julefilm Snart begynner arbeidet med den fjerde julefilmen signert Pol.
Jens Petter Wærnes spurte mamma om lov til å reise da en av reklamebransjens superstjerner ringte Nå er han toppsjef i den tyske reklamegiganten Scholz & Friends.
«When Harry met Santa» kysser til gull i Cannes Lions Pol vinner Norges andre gull for Postens julefilm.
Kvifor er de så tause, norsk reklamebransje? «Har norsk reklamebransje eit ansvar utover å sikra seg sjølv og inntektene sine?», spør Yngve Garen Svardal.
Her fester den norske reklamebransjen i Cannes Torsdag festet «hele» den kreative bransjen fra Norge i Cannes.
Vant ingenting i Bergen – Nå har de laget verdens nest beste reklamefilm Skal feire med et «ydmykt» glass rosè.
Dentsu-duoen visste ikke hva de kunne forvente seg i Cannes Selv med et program minutt-for-minutt, nøye planlagt av Sofia Allstrin og Silje Fylling, har ikke alt gått som planlagt i Cannes Lions.
Young Lions-sølvvinnere: Mener Cannes Lions må bli mer inkluderende Moe og Sæle feirer sølvet i Cannes, men etterlyser større muligheter for unge å delta i Frankrike.
POL og TRY med sju nominasjoner i Cannes torsdag The Trash Collection fortsetter å hanke inn nominasjoner. Pol kan telle fem nominasjoner torsdag, men Cannes er ikke den eneste byen julekysset drar inn nominasjoner.
Norske byråer bruker millioner på å melde seg på konkurranser årlig KOM24 har undersøkt med norske byråer hvor mye tid og penger de bruker på å melde seg på konkurranser hvert år. Det er mye.
For 37. gang har Kjetil Try reist til Cannes Lions Onsdag samlet han hele TRY Reklame til sin årvisse lunsj i Cannes.
TikTok til KOM24: – Branded Mission vil revolusjonere betalt annonsering Liv Sandberg i TikTok mener den nye tjenesten åpner opp for kreativitet fra hele verden, og håper TikTok blir å se blant løvene i Cannes Lions.
ANTI og TRY med tre nye norske nominasjoner i Cannes Norge har nå fått 15 nominasjoner på bare tre dager.
Dette er kreatørduoen bak «søppel-kampanjen» som hanket inn gull i Cannes Lions Caroline Riis og Eirik Sørensen i TRY sikret sin andre gulløve i karrieren.
Derfor mener jurylederen at TRY «bare» vant gull på en av ti nominasjoner – Jeg mener den første oppgaven til en annonse er at den skal stoppe deg ved å være så magisk vakker eller ved å være en magisk idé
Try og IKEAs «The Trash Collection» belønnet med gull i Cannes Lions Forvandlet søppel til gull i Frankrike og sikrer Norges første gulløve i 2022.