Reagerer på GK-stunt: – Jeg blir oppgitt på vegne av bransjen «Med noen få unntak, er dette virkelig ikke en metode som kjennetegner bransjen», skriver Marius Parmann om GKs kampanje for å få folk til å flytte til Nord-Troms og Finnmark.
Topplederne om krisene de har håndtert: – Det gjør vi aldri igjen Avtroppende Schibsted-sjef Kristin Skogen Lund forteller om hvordan pandemien endret kommunikasjonen i selskapet. Og Innovasjon Norge-sjefen deler en PR-flause han aldri vil gjenta.
Tina Stiegler blir ny divisjonsdirektør i Innovasjon Norge Trakk seg på dagen i fjor vår etter en konflikt om hennes rolle i Media Bergen. I mai tiltrer hun ny stilling.
Nesten 300 søkte på jobben: – Traff godt på timingen Visit Norway står foran en tidkrevende prosess når de skal ansette ny PR-rådgiver.
HK Reklamebyrå henter prosjektleder fra Innovasjon Norge Ingrid Moen har gått fra Innovasjon Norge til HK Reklamebyrå i Trondheim, og har på kort tid fått prosjektlederansvar for flere av byråets største kunder.
Trigger og Visit Norway vil endre synet på overgangsalderen – Selv om vi nå ser flere kvinner på 50+ i reklame og populærkultur har vi fortsatt en lang vei å gå.
Gjev seg i Høgre etter fire år – går til Innovasjon Noreg – Eg er sikker på at når eg ser tilbake på desse fire åra, vil dei vera blant dei meir spanande i livet mitt.
Gjør YouTube-suksess med markedsføring av reiselivet i Norge Visit Norways YouTube-kampanje «How to Norway» har fått sterke resultater og slår benchmark i reisekategorien.
Visit Norway med ny visuell profil: – Skulle egentlig bare skifte logo Målet er å skape større interesse.
Ferdig i Innovasjon Norge etter bare noen måneder Karianne Hartviksen er ferdig i Innovasjon Norge, og vil nå omfavne frilanstilværelsen som entreprenør og foreleser.
Karianne blir sosiale medier-ansvarlig i Innovasjon Norge – Det er et betydelig ansvar med en stor og spennende målgruppe.
44 norske nominasjoner i «EM i PR» Shortlistene for European Excellence Awards ble sluppet torsdag kveld. Det er 44 norske vinnersjanser på listene.
Desse vil jobba med kommunikasjon for Innovasjon Noreg Søkarlista inneheld både profesjonelle fotballspelar, journalistar, medierådgjevarar og kommunikasjonsfolk.
Mener norske markedssjefer har manglende fokus på nye kunder Halvparten av norske bedriftsledere oppgir i en ny, stor undersøkelse å ha hovedfokus på eksisterende kundemasse i stedet for å jakte nye – det bekymrer ekspertene.
Etter 15 år som PR-rådgjevar går Arent no over til det offentlege – Om eg ville gjera nok anna i yrkeslivet enn å bli verande som konsulent i Apriil PR så var det no det måtte skje.
Slik skal Havvind fra Norge bli en internasjonal merkevare Norwegian Offshore Wind blir første norske industriklynge som bytter visuell identitet til merkevareprofilen Brand Norway.