Los & Co jakter ny leder:– Vi har noen navn på blokka Ellen M. Fougner gir seg som byråleder. – Vi trenger en som forstår hvilke muligheter som ligger i teknologi og endrede kundebehov, sier Jan Christian Fosseidbråten.
Kampanje: Ellen M. Fougner gir seg som byråleder i Los & Co Ferdig i sjefsstolen, men fortsetter i byrået.
Los & Co-praktikanter tok storeslem i Gullkalven 2025 Jonas Paulsen og Tinius Grønseth fra Høyskolen Kristiania stakk av med to gull, ett sølv, én bronse – og Årets Gullkalv.
Langer ut mot FrP-reklame: – Jeg fikk sjokk Vidar Singh og Umar Ashraf er svært kritiske til Fremskrittspartiets mye omtalte reklamefilm. Helge Fossum i FrP mener at de bommer med kritikken sin.
Nå er FrPs omstridte reklamefilm endret Frp har endret den mye omtalte reklamefilmen – men bare fordi de måtte. Kritikken om rasisme, stigmatisering og byråansvar står like tungt som før.
Los & Co må endre FrP-video Reklamevideoen fra FrP fikk kritikk fra flere hold. Nå må de gjøre endringer etter at reklamebyrået Los & Co tok seg litt for mange friheter.
Los & Co-kreatør om reaksjonene: – Det er jo leit Byrået står bak «Full kons ved sporet»-kampanjen til Bane NOR, som har fått mye oppmerksomhet de siste dagene.
Fra praksis til fast jobb – nå hjelper de nye talenter på vei Overgangen fra skole til jobb kom som et sjokk. Nå hjelper de neste generasjon kreatører med å finne veien inn i bransjen.
Byråene om nytt lovforslag: – Alle må være sitt ansvar bevisst Bør det komme nye føringer for markedsføring av usunn mat?
Fosseidbråten om salget til ARC:– Som å spille i Champions League På grunn av den betydelige reinvesteringen vil nordmennene få en markant innflytelse i partnerskapet.
Los&Co solgt til Sverige – har store vekstambisjoner i Norden Oceans blir en del av konsulentgrupperingen ARC Arise Consulting.
Marius er ny konseptutvikler i TV 2 Marius Hanstad (42) hentes fra reklamebyrået POL, og er nå i gang som ny konseptutvikler i Marketing, TV 2.
Nytt merkevarebudskap skal styrke Aftenpostens posisjon Aftenposten lanserer i disse dager sitt nye merkevarebudskap, “Forstå hvorfor”. Budskapet er utviklet i samarbeid med Los & Co, og skal minne lesere og abonnenter på at de får noe annet og mer fra Aftenposten.
Los & Co fortsetter innholdssatsingen – henter fra Manus Siri Skaustein blir redaktør i byrået på Vippetangen.
Vinmonopolet-kampanje skal få unge til å vise leg – Vi vil at de unge skal være stolte av seg selv, derfor lagde vi denne kampanjen.
Billigmerket First Price med sin første kampanje: Lover fortsatt lave priser – Det at vi har valgt å bruke penger på markedsføring vil ikke gå utover forbrukerne, sier Nina Brendsrud-Andersen.
Rekordmange bidrag til Magnet Awards – Bredden blant de innsendte casene har vært stor, og det gjør juryens arbeid langt mer spennende og dermed også mer krevende, sier fagdirektør i ANFO Håvard Kvernaas Bakken.