Bransjen leter etter kompetansen som allerede finnes på huset «KOM24s gjennomgang av byrå-styrene er dyster lesning, men løsningen er enklere enn mange tror. Som 34-årig ansattrepresentant ser jeg at bransjen leter etter kompetanse de allerede har», skriver Suad Jama i dette innlegget.
Matprat vant europeisk markedsføringsgull Matprat har vunnet gull under European Paid Media Awards 2025 for sin digitale reinkjøttkampanje, utviklet sammen med byrået Rocket.
Rocket vant anbud for Høgskulen i Volda Mediebyrået Rocket er valgt som ny leverandør av mediebyråtjenester for Høgskulen i Volda (HVO).
Slik halverte dei Google-budsjettet til TV 2 – men auka salet med 150 prosent – Det er heilt håplaust å jobba med sport i organisk søk.
Sophie Iuel blir medeier i Rocket: – Et viktig karriereløft Kommer fra GroupM som Programmatic Video Lead.
NOVA øker trivsels-teamet for å holde på de ansatte Har en ambisjon om å bli verdens beste arbeidsplass: – Skal man beholde de beste må man utmerke seg som arbeidsplass på mer enn bare det sosiale.
Her er det viktigste du trenger å forstå om AI det følgende året «Annenhver ekspert på SEO og innhold ler og gråter, avhengig av ståsted. Både nettbutikkeiere og CTOs spør: «Er AI bra eller dårlig for SEO?»», skriver Paul Grønseth.
SEO-raketten Rocket har gått fra tre til åtte ansatte på et år Har hentet inn Paul Grønseth fra Synlighet som ny SEO-spesialist.
NOVA-gruppen flytter inn i nye lokaler i Karl Johans gate Tilpasser seg for fremtiden: – Etter pandemien innså vi at de gamle lokalene ikke lenger var like godt egnet for oss.
Rocket har hentet inn ny SEO-leder Vegard Moberg er ny leder for SEO i digitalmarkedsføringsbyrået Rocket. Han kommer fra samme rolle i byrået Amidays, og går også inn som partner i byrået.
Bjarte Humborstad fra Caulis tildeles æresprisen – Et faglig geni av vår tid – En stor inspirasjon, sier daglig leder i INMA og ansvarlig for Performance Award, Camilla Grund.
Snart er det Black Friday: – Dette er noe nettbutikker burde begynne å tenke på allerede i august Deler de beste triksene for å lykkes med markedsføringen for det som for mange er årets viktigste uker.