Bureau bak ny nasjonal satsing for Frilager Bureau har utviklet ny merkevareplattform og kommunikasjonskonsept for Frilager, som nå rigger seg for vekst utenfor Jæren.
Søndre Reklamebyrå med ny visuell identitet: – Personlig og lekent Det nyetablerte Søndre Reklamebyrå, startet av JCP-profilene Lars Eia Kirkholm og Kristoffer Reppen, har fått ny visuell identitet. Bak står designbyrået The Firm.
– Den største visuelle endringen av VG på ti år VG fyller 80 år og hva passer vel bedre da enn en aldri så liten glow up? Den 16. juni lanserte VG ny identitet på forsiden, artikler og videoer og disse ukene testes den nye identiteten mot en liten prosentandel av brukerne.
TU og Digi får ny visuell identitet Den nye identiteten er utviklet i samarbeid med det internasjonale merkevare- og designbyrået Kurppa Hosk.
Her er vinnerne av Visueltprisen 2025 Fullt hus på Chat Noir da årets fremste arbeider innen grafisk design, animasjon, illustrasjon og digital design ble hedret.
Testet 1000 varianter før de landet på denne Sparebanken Norge ble lansert før helgen. Den visuelle identiteten er det Kurppa Hosk som står bak.
Slik skal de skille seg fra konkurrentene: – Det er krevende PwC rendyrker den oransje fargen sin og ruller ut en helt ny kampanje når de nå bytter logo og visuell profil.
Nå har Surfs lansert sin visuelle identitet Som navnet antyder henter de inspirasjon fra surfingens verden.
Dette er det norske teamet som står bak SAS sin nye visuelle identitet – Dette er en ikonisk merkevare.
SAS lanserer ny visuell identitet: – Jeg er stolt – Jeg håper ikke folk ser på dette som en midtlivskrise.
TIBE Oslo har sikret seg Alex Sushi som ny kunde Sammen skal de utvikle en helhetlig kommunikasjon, oppgradert visuell identitet og styrke restaurantens digitale tilstedeværelse – med særlig fokus på takeaway, eventer og arrangementer.
SAS lanserer ny merkevarekampanje i Skandinavia – Med kampanjen ønsker vi å minne om at uansett hvor du skal i Skandinavia, tar SAS deg dit.
Miljøfyrtårn lanserer ny visuell identitet med ANTI Den nye identiteten vil bli rullet ut i disse dager og markerer starten på en ny æra for Miljøfyrtårn.
Bleed skal visualisere Europas neste store arkitekturinnovasjon Bleed har vunnet oppdraget med å utvikle visuell identitet og nettside for STACK, et europeisk forskningsprosjekt ledet av SINTEF, i samarbeid med det verdenskjente arkitektkontoret Zaha Hadid Architects.
NITO med ny visuell identitet I ny drakt skal NITO styrke sin posisjon som en moderne og tydelig aktør i det norske fagforeningslandskapet. Den visuelle profilen er utviklet i samarbeid med Publicis Kitchen.
NJ lanserer ny visuell identitet Arbeidet inkluderer også nye nettsider, som lanseres senere i vinter. Identiteten og nettsidene er utviklet i samarbeid med Dinamo Design.
ANTI vokser med fem nye designere I løpet av det siste halve året har ANTI fått flere store designkunder og styrket nå laget.