ANTI vokser med fem nye designere I løpet av det siste halve året har ANTI fått flere store designkunder og styrket nå laget.
Digipost-appen får ny drakt Moderniseringen av appikonet er den siste i en rekke forbedringer i appen, og styrker samtidig identiteten som Posten Brings digitale postkasse.
Dette er byrået bak den «nye» RBK-logoen Rosenborg har fått ny drakt og logo. Investeringen skjer i en tid der klubbens økonomi er hardt presset.
ANTI hylles for sin design-jobb med NRKs visuelle identitet NRK har gjennomført en storstilt oppdatering av sin visuelle identitet. ANTI står bak den nye identiteten.
Journalistenes fagforening skal ha ny logo – Dinamo fikk jobben Skal bruke 1,5 millioner kroner på ny visuell identitet.
Hyper skal gjøre norsk forskningsinstitutt verdenskjent Med en rykende fersk identitet og merkevareplattform utformet av Hyper, skal det norske instituttet settes på verdenskartet.
P3-profil lanserer klesmerke – Bleed står bak den visuelle profilen – Glad vi fikk være med og fortelle.
Falck Veihjelp blir til REDGO og ruller ut ny merkevare Bold Scandinavia står bak prosessen: – Den nye identiteten er bygget opp omkring REDGOs strategi om å være i førersetet innen veihjelp.
Cretalux står bak den revitaliserte visuelle identiteten til Nora Syltetøy – For oss i Cretalux har dette vært en ærefull oppgave for en merkevare som hele Norge har et nært forhold til.
Sjømannskirken med ny logo og visuell identitet – har forenklet navnebruken Dropper navnet Norsk kirke i utlandet: – Det er Sjømannskirken vi er kjent som, og det navnet vi vil bygge videre på. Det gir en enklere kommunikasjon, sier kommunikasjonssjef Sissel Myklebust Mæland.
Blå Kors med ny visuell identitet – samler alle virksomhetene under én merkevare – Målet er å knytte de mange ulike tilbudene og virksomhetene inn under en felles merkevare-paraply. Dette vil også over tid være mer kostnadseffektivt, sier marked- og kommunikasjonssjefen i Blå Kors.
Cretalux: – Målet er å utvikle sterke og unike visuelle identiteter som tåler tidens tann, uavhengig av trender Det fargerike designstudioet på Rodeløkka står bak en rekke kjente merkevarer.
Moelven-konsernet i ny drakt, lanserer ny merkevare – Dette gjør oss klar og kledd for framtiden, sier konsernsjef Morten Kristiansen i Moelven Industrier ASA.
Etter 50 år lanserer Norges Seilforbund ny visuell identitet – Innføringen av NSFs nye visuelle identitet har så vidt begynt og vil i praksis skje gradvis og ikke over natten, sier generalsekretæren.
Bleed har hjulpet start-up med ny visuell identitet – Bleed har visualisert visjonen vår bedre enn vi hadde turt å drømme om på et begrenset oppstarts-budsjett.