Joakim Sande går inn i rollen som ny marketingdirektør i Hansa Borg og Solera Beverage Group i september, som en del av ledergruppen.

Joakim Sande blir marketing­direktør i Hansa Borg og Solera Beverage Group

joakim Sande går inn i rollen som marketingdirektør i Hansa Borg og Solera Beverage Group.

Publisert

Joakim Sande starter i jobben som marketingdirektør i Hansa Borg og Solera Beverage Group den 18. september. Det kommer fram i en pressemelding. 

– Ansettelsen av Joakim er i tråd med våre ambisjoner om å drive trendene innenfor drikkevaresegmentene og være en foretrukket multidrikkevareleverandør og partner i Norge, sier direktør i Hansa Borg og Solera Beverage Group, Jakob Simmelsgaard.

Joakim Sande har en omfattende kommersiell bakgrunn, og har jobbet med merkevareledelse i over 20 år.

Sande kommer fra stillingen som Business Director i mediebyrået OMD. 

Han har tidligere jobbet over 15 år i drikkevarebransjen, hvor han blant annet ledet marketingavdelingen i Ringnes, var globalt ansvarlig for Carlsberg-merkevaren i København og sentral i å starte Carlsberg sitt selskap i India, hvor han også bodde.

– Jeg gleder stort til å komme tilbake til verdens beste bransje og bli kjent med nye kollegaer og nye merkevarer. Sammen med marketing-teamet og resten av organisasjonen ser jeg frem til å videreutvikle porteføljen og skape magiske opplevelser for våre kunder, sier Sande.

 

Powered by Labrador CMS