Team hos SMFB: Konsulent Kristian Schøning-Kristiansen, planner Viktoria Hansson, kreatør Thomas Askim, kreatør Eirik Stensrud, head of design Fredrik Melby og prosjektleder Mari Jacobsen.

Ny kunde til SMFB

- Dette er en fantastisk spennende oppgave, hvor vi får muligheten til å jobbe med et skikkelig kvalitetsprodukt med store ambisjoner, sier byråsjefen.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

SMFB har hentet inn Harahorn Gin som ny kunde, opplyses det om i en pressemelding.

Merkevaren Harahorn Gin har siden lansering november 2015, blitt Norges mest solgte håndverksgin, kåret til Gin of the year i USA, og fått gullmedaljer i flere internasjonale konkurranser, opplyses det om.

- Når vi nå skulle lage ny merkevareplattform som skal legge til rette for å skape en rød tråd i alt vi gjør i alle markeder, så vi etter et miljø med internasjonal erfaring. SMFB er det byrået i Norge som har vist at de kan håndtere ulike internasjonale markeder, og lage effektiv reklame som gir stor oppmerksomhet for pengene. Vi har i fellesskap utarbeidet en ny kreativ plattform vi har stor tro på. Nå ser jeg frem til å ta neste steg med SMFB, og det vil dere kanskje se resultatet av om ikke så alt for lenge, sier produktansvarlig for Harahorn, og eksportsjef for Det Norske Brenneri Jarle Nereng i pressemeldingen.

Harahorn distribueres nå til 18 forskjellige land, hvor USA er største marked. I tillegg opplyses det om Harahorn er også den 4 mest solgte ginen til taxfree giganten Heinemann i Europa.

Byråleder Kristian Schøning-Kristiansen i SMFB gleder seg til å gjøre Harahorn kjent i verden.

- Dette er en fantastisk spennende oppgave, hvor vi får muligheten til å jobbe med et skikkelig kvalitetsprodukt med store ambisjoner. Både historien og produktet til Harahorn er unikt, og det ser vi frem til å la flere der ute få med seg, sier Schøning-Kristiansen i samme melding.

Powered by Labrador CMS