Marked og merkevaresjef, Jannicken Lampe.

Ice byr opp til konkurranse om en av Norges største reklamejobber

Inviterer til konkurranse.

Publisert Sist oppdatert

Ice skal velge reklamebyrå og inviterer bransjen til konkurranse.

Ice har de siste fire årene brukt Nord DDB, som blant annet har laget «På nett med gen-z»-kampanjen til Ice Ung, og nå nylig mobilselskapets 5G-kampanje.

– Vi er fornøyde med jobben DDB har gjort for oss, og det er ikke utelukket at de blir med videre. Etter så mange års samarbeid er det likevel sunt å se hva annet som finnes der ute, sier Jannicken Lampe, marked- og merkevaresjef i Ice i en pressemelding.

Derfor er de nå på jakt etter en ny samarbeidspartner.

Valget av nytt byrå blir avgjort gjennom en fire-trinns-prosess:

  • Speed-date
  • Strategi-workshop
  • Presentasjon av strategi
  • Valg av byrå

– Vi har ikke valgt den tradisjonelle pitchprosessen ved å håndplukke byråer vi vil ha med, men heller la så mange som mulig vil vise hva de kan. Dette er en unik mulighet til å få et oppdrag som virkelig får synlighet. Det tøff konkurranse om mobilkundene, og det vises i reklamebildet, sier Lampe i pressemeldingen.

Totalt med både privat og bedriftsmarkedet har Ice over 735 000 kunder.

Powered by Labrador CMS