- At det skulle være så spennende å lære om Los-yrket eller saksbehandling i Tingretten var vi faktisk ikke forberedt på.

Molte skulle bare lage fem reklamefilmer, men prosjektet ble plutselig mye større

– Tilliten fra YS Stat styrker vårt byråkonsept og befester vårt fagmiljø.

Publisert

Det sier byråsjef Guro Soelberg Martinsen i en pressemelding.

YS Stat har med sine arbeidstakerorganisasjoner engasjert Molte som totalleverandør til sin nyeste kampanje #jegertillit. Kampanjen ble lansert på onsdagen under Arendalsuka.

Ble et mye større prosjekt

Dette er en kampanje i kjølvannet av Regjeringens vedtak om tillitsreform i offentlig sektor. YS Stat har som mål å gjøre sine om lag 250 000 organiserte statlige ansatte stolte av den tilliten de er gitt i kraft av sitt virke.

Men det som i utgangspunktet var en bestilling på fem korte kampanjefilmer hos Molte straks blitt til et mye større prosjekt: Molte er nå totalleverandør av kommunikasjons- og markedsføringstjenester for hele kampanjen.

Kampanjen vil også kunne sees på Facebook og deles av YS Stat sine samarbeidende yrkesorganisasjoner Delta, Parat, KY, BFO, Skolelederforbundet, Norsk Tollerforbund, Stafo, SkL og Finansforbundet.

– Det har vært overraskende gøy å lære oss å kjenne organisasjonene og de menneskene vi har utviklet denne kampanjen for. Her har vi utelukkende møtt engasjerte og dyktige mennesker i et bredt spekter yrkesgrupper og organisasjoner. At det skulle være så spennende å lære om Los-yrket eller saksbehandling i Tingretten var vi faktisk ikke forberedt på, sier Soelberg i pressemeldingen.

Avhengig av tillit

Fagområder Molte har levert på er: kommunikasjonsrådgivning, konseptutvikling, idé, manus og regi, film, foto, redaksjonell og reklametekst, grafisk design, animasjon, logo og webdesign, markedsføring, webdesign og utvikling samt en stor dose prosjektledelse.

YS Stat ved Pål N. Arnesen sier i pressemeldingen at prosjektet har gått over all forventning.

– Når man sammen jobber med et slikt prosjekt er man avhengig av tillit. Tillit til at man forstår hverandre og jobber mot de samme målene, tillit til at innspill, forslag og avgjørelser tas med både oss som kunde og kampanjens målsettinger i fokus. Den tilliten har Molte levert fra det første møtet og fram til lanseringen av denne kampanjen, sier han.

Powered by Labrador CMS