Jonas Brynildsrud, leder i Schibsted Partnerstudio sammen med innholdssjef Svein Arne Haavik
Jonas Brynildsrud, leder i Schibsted Partnerstudio sammen med innholdssjef Svein Arne Haavik

Schibsted Partnerstudio gjorde rent bord under Native Advertising Awards

Hentet hjem to gull og fire sølv.

Publisert

Under Native Advertising Awards mottok Schibsted Partnerstudio hjem to gull og fire sølv, opplyses det om i en pressemelding fra innholdsbyrået.

– Målet vårt er å være det ledende byrået for innhold i Norge, og da er et viktig bevis på det at vi hevder oss mot de beste i verden, sier Jonas Brynildsrud, leder i Schibsted Partnerstudio.

Denne gangen innholdsbyrået med seg gull i kategorien Best Use of Online Media for Helsedirektoratet og Best Series of Sponsored Articles for Circle K Norge – begge store satsinger som tar sikte på å rådgi og hjelpe corona-rammede nordmenn i hverdag og på ferie i Norge.

Partnerstudio ble tildelt sølv i kategoriene Best Native Advertising Strategy (Equinor), Best Native Advertising Program B2C (Equinor), Best Use of AFP Web TV (Helsedirektoratet) og Best Use of Podcast (Equinor), samt bronse i Most Effective Native Advertising Campaign (Biltema).

– Vi er svært glade for at samarbeidene med mange av våre største kunder anerkjennes som innholdsmarkedsføring på høyt internasjonalt nivå. Ikke minst fordi vi i dette corona-året har kunnet tilby godt og vesentlig innhold til våre lesere – og dokumentert god effekt til våre kunder, sier Partnerstudios innholdssjef Svein Arne Haavik i samme melding.

Powered by Labrador CMS