Fra venstre: Innholdsrådgiver Tor-Olav Borgen, produsent Marit Dahlviken Hagen, byråleder Marianne Vangsøy, fotograf Jonas Ruud og produsent Roger Moe.

Tun Byrå ansetter realityfotograf som ny innholdsrådgiver

– I TV har vi alltid produsert innhold med mennesker i fokus. Jeg tror den måten å tenke innholdsproduksjon på er overførbar til byråverden, sier Jonas Ruud.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Tun Medias innholdsbyrå ansetter Jonas Ruud (40) som ny fotograf og innholdsrådgiver i Tun Byrå.

Det opplyser byrået om i en pressemelding.

Ruud har tidligere jobbet for Strix, Rubicon og Mastiff med produksjoner som Farmen, Robinson og Jakten på kjærligheten.

– I TV har vi alltid produsert innhold med mennesker i fokus. Jeg tror den måten å tenke innholdsproduksjon på er overførbar til byråverden, sier Ruud i meldingen.

Nå skal han fortelle historier om traktor.

– Selv om vi skal snakke om traktor, så er det jo bondens møte med traktoren som er det viktige, sier Ruud. Han gleder seg til å jobbe med en målgruppe som han opplever som jorda, folkelig og ekte.

Marianne Vangsøy, leder i Tun Byrå er glad for å få Ruud med på laget.

– Jeg er stolt over å få en så erfaren og dyktig fotograf med på laget. Jonas sin bakgrunn fra TV-bransjen er svært relevant for oss. Med pandemien har blant annet etterspørselen etter streaming økt. Med et sterkt TV- faglig team er vi godt rustet til å løse streaming for kundene våre og gi dem et produkt som setter seeren i fokus. For i tillegg til tekst og fotoproduksjon, er det etterspørsel etter video som øker mest for Tun Byrå, sier Vangsøy i samme melding.

Powered by Labrador CMS