Postens julereklame i 2021 fikk mye oppmerksomhet.

Pol og Posten sin julekampanje har fått internasjonale nominasjoner

– Dette betyr mye for oss.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Det er rett og slett utrolig stas å være nominert i et så sterkt felt av gode jobber, med en kampanje som har vært viktig for mange i hele verden. Det betyr mye for både Posten og oss i Pol at filmen «When Harry met Santa» anerkjennes for sin tolkning av julenissen som homofil. Nå også av en global jury. Dette skal feires, sier Marius Eriksen, kundeansvarlig for Posten i POL i en pressemelding.

POL er finalister med kampanjen «When Harry met Santa» for Posten i to kategorier i årets utgave av PR Week Global Awards.

De er nominert i klassene Global PR Breakthrough og Global Citizenship og er det eneste norske byåret som er nominert.

Filmen har blitt omtalt i hele verden, deriblant av The Guardian, The Huffington Post, Independent og New York Post. Og gjør det stort på alle sosiale medier.

Powered by Labrador CMS