Marius Vestlien Hansen ser fram til nye oppgaver i NXT.

Marius går fra TRY til NXT: – Jobber tettere med kundene

Marius Vestlien Hansen (25) er ny Performance Marketing Manager i reklame- og markedsføringsbyrået NXT.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Marius Vestlien Hansen kommer fra TRY Opt, der han hadde samme tittel. Men hos NXT forventer han at oppgavene blir litt annerledes.

– De viktigste oppgavene blir å jobbe med og utvikle en digital strategi for NXT sine kunder. Samtidig vil jeg også være med på å utforme og optimalisere annonser på sosiale medier og i søkemotorer, forteller Hansen til KOM24.

– Hvilke egenskaper har du som passer til denne jobben?

– Jeg er jo på en måte født midt i den digitale utviklingen. Så jeg er god på sosiale medier og søkemotormarkedsføring. I tillegg er jeg analytisk, og jeg går fram på en systematisk måte som gjør at ting som regel pleier å gå bra.

En litt bredere rolle

Hansen trivdes også i jobben hos TRY, men ser nå frem til å vokse videre sammen med sine nye kolleger i NXT.

– I utgangspunktet var det en vanskelig avgjørelse å forlate TRY. Det er en stor og fin arbeidsplass som gir mange muligheter. Men NXT er også et fremoverlent selskap, med en bærekraftig filosofi. TRY var et flott byrå å jobbe for, så det var på ingen måte derfor jeg byttet. NXT har utviklet seg positivt både kunde- og omsetningsmessig, og har gått fra å være et rent reklamebyrå til å levere kommunikasjon i alle kanaler.

Han sier også at han vil få en mer omfattende rolle i sin nye jobb.

– I TRY var jeg performance-spesialist, og fokuset mitt var veldig mye på sosiale medier. Nå får jeg jobbe bredere med digital markedsføring i et mindre byrå, og jeg får jobbe med flere ulike og spennende kunder. Her kommer man også tettere på kundene.

Powered by Labrador CMS