I det siste har Meltwater hanket inn flere lønnsomme kunder. Bilde her er fra Meltwaters kontoret i Oslo.

Beste måned noensinne for medieovervåkeren

Flere nye kunder til Meltwater.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Meltwaters storkundesegmentet vokste nylig med 91 kunder.

Det skriver Finansavisen.

Veksten på 91 nye kunder representerer en vekst i årlige gjentagende inntekter (ARR) for storkundesegmentet (Premium Clients) på 6,6 millioner dollar i september på månedsbasis.

I perioden fikk Meltwater inn kunder i premiumsegmentet som Zalando, Colgate-Palmolive, U.S. Department of Commerce, Faraday Future, Callaway Golf og Nestlé. Samtidig var det flere eksisterende kunder som tok steget opp i «storkundesegmenter» i august måned.

– Når dette segmentet vokser og utgjør en stadig større andel av våre inntekter, så løftes både lønnsomhet og topplinje, sier IR-direktør Geir Aase til Finansavisen.

Aase opplyser samtidig om at en storkunde gir mer enn 25 000 dollar i årlig gjentakende inntekter.

Powered by Labrador CMS