Markedssjef i Narvesen, Synnøve Reisæter Tveit.

Narvesen med nytt konsept: «Plutselig trenger du noe»

Narvesen lanser sitt nye kommunikasjonskonsept «Plutselig trenger du noe». Konseptet er utviklet i samarbeid med Try.

Publisert Sist oppdatert

Narvesen lanser sitt nye kommunikasjonskonsept «Plutselig trenger du noe».

– Et konsept som snakker om de mange behovene som plutselig melder seg for de fleste av oss når vi er på vei et sted. Dette er nemlig kjernen av hvem vi er, og hva vi tilbyr kundene våre. Derfor ville vi lage et konsept som fanger kjernen av akkurat det vi skal gjøre – være der for kunden når de plutselig! trenger noe, forteller markedssjef i Narvesen, Synnøve Reisæter Tveit i en pressemelding torsdag.

– Trengte å bryte lydmuren

Konseptet er en del av en stor kampanje som går over de fire neste ukene og som startet denne uka. I denne perioden vil det være ekstra trykk på ulike kampanjer i kioskene, som kaffe, bakevarer og Narvesens helt egen merkevare – Gangbar.

«Plutselig trenger du noe», er Narvesens nyeste konsept om behovene som plutselig melder seg i løpet av dagen.

– De neste månedene vil det være mye aktivitet i butikkene våre. Samtidig vil folk se kampanjen med den sjarmerende fyren som plutselig trenger noe i sosiale medier, på kino, YouTube og utendørs boards rundt omkring i hele Norge.

Konseptet er utviklet i samarbeid med Try.

Det er Try som har utviklet det nye konseptet.

– Narvesen er en kjent og kjær merkevare for de fleste nordmenn, men som trengte å bryte lydmuren, forteller rådgiver i Try, Sven Jensen.

For å lykkes er det nye kommunikasjonskonseptet basert på innsikt om at man ofte «plutselig trenger noe» når man er på farta.

– Og når kommunikasjonen oppleves som sann, relevant og distinkt i sitt uttrykk, så vil den forhåpentlig bidra til å gjøre en jobb for Narvesen.

Powered by Labrador CMS