– Våre produkter kan redde liv og eiendom, men for å kunne gjør det, må vi nå ut til folket, sier CEO i Lightcircle, Morten Revill i en pressemelding.

Omega Media skal hjelpe smartselskapet Lightcircle

– Vi er glade for at valget falt på oss, sier CEO og gründer av Omega Media.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Teknologiselskapet Lightcircle leverer brannsikre og bærekraftige smartkontakter. Nå skal selskapet satse på digital markedsføring for å nå ut med produktene sine. Det opplyses i en pressemelding om at Omega Media vant markedsføringskontrakten.

– Våre produkter kan redde liv og eiendom, men for å kunne gjør det, må vi nå ut til folket. Da er det viktig at vi er synlige i søk og i media, sier CEO i Lightcircle, Morten Revill i meldingen.

Digitalbyrået skal hjelpe Lightcircle med SEO, SEM, content marketing, SoMe, PR og digital rådgivning. Målet er økt synlighet ovenfor kunder, investorer og offentligheten.

– Vi i Omega Media er stolte over å bli valgt av Lightcircle. Det er mye konkurranse om spennende kunder som Lightcircle, og vi er glade for at valget falt på oss. Lightcircles produkter har potensiale til å redde både liv og eiendom, sier Erling Løken Andersen, CEO og gründer i Omega Media i samme melding.

Powered by Labrador CMS