– I dette tilfellet er det mye feil kommunikasjon, og en idé hadde vært å forklare hva bærekraft egentlig er og hva det handler om, sier Hanne-Lene Dahlgren.

Hanne-Lene slakter NRK Super for pølse-reklame og grønnvasking mot barn

– Uansett hvordan man vrir og vender på det – så er pølser langt ifra bærekraftig. Det er skikkelig trist at dette innslaget pusher et forbruk vi egentlig burde begrense på alle mulige områder, sier Dahlgren.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Måneds-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes én gang i måneden

1 kr
første måned

Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid

KJØP

Års-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Spar 378 kr
  • Fornyes én gang i året

1.890 kr
per år

Ingen bindingstid

KJØP

Toårs-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes hvert andre år
  • 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder

3.390 kr
Gjelder for to år

Ingen bindingstid

KJØP

Powered by Labrador CMS