– Det fremstår som at de står midt i en krise og ikke har planlagt hvordan de skal takle denne krisen – selv om de jobber med strategisk kommunikasjon, sier Peggy Brønn.

Professor slakter Sannum & Bergestuens kommunikasjon etter at flere profiler forlater byrået: – Et PR-byrå burde vite bedre

– Dette er langt ifra god reklame for Sannum & Bergestuen, sier Peggy Brønn om byråets siste Facebook-innlegg. – Et humoristisk forsøk på en metakommentar, svarer Eva Sannum.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Måneds-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes én gang i måneden

1 kr
første måned

Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid

KJØP

Års-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Spar 378 kr
  • Fornyes én gang i året

1.890 kr
per år

Ingen bindingstid

KJØP

Toårs-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes hvert andre år
  • 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder

3.390 kr
Gjelder for to år

Ingen bindingstid

KJØP

Powered by Labrador CMS