F.v. oppe: Byråleder Lars Eia Kirkholm, Markedssjef Aleksandra Dybdal-Holthe, Partner Maria Oljemark, PR-rådgiver Salima Jobarteh, Prosjektleder Anniken Ulfsrud,.

Den svenske skjønnhetsgiganten Lyko, velger JCP som byrå

Utvider satsningen i Norge sammen med JCP PRAD og JCP Event.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– JCP skjønner hvor vi vil og at vi har en unik historie og verdier som bør formidles. De har erfaringen og tyngden til å løfte våre events- og PR-aktiviteter til et enda høyere nivå. I tillegg er de en fremoverlent, kreativ og skarp gjeng som raskt kaster seg rundt om vi kommer med en crazy idé, sier markedssjef for Lyko i Norge, Aleksandra Dybdal-Holthe, i en pressemelding.

Aleksandra Dybdal-Holthe.

Den svenske skjønnhetsspesialisten har gjort stor suksess i Norge med salg av kosmetiske produkter på nett, og nylig åpnet de en flaggskipbutikk midt i Karl Johans gate. Nå har de landet på kommunikasjonshuset JCP som sitt nye byrå i forbindelse med at de utvider sin satsning her til lands.

JCP Event skal blant annet gjennomføre flere arrangement i Lykos nyåpnede butikk i Oslo sentrum, mens JCP PRAD skal bistå med PR-tjenester.

Ikke redde for å ta sjanser

– I JCP skaper vi gode resultater sammen. Det at vi har eksperter på PR, reklame-, innhold- og events-tjenester under samme tak, er noe Lyko og mange andre kunder setter pris på, sier byråleder i PR- og reklamebyrået JCP PRAD, Lars Eia Kirkholm.

Markedssjefen i Lyko Norge forteller at de fikk god tone med JCP fra første sekund.

– At sluttresultatet blir bra er naturligvis det viktigste, men at vi samtidig kan ha det morsomt på veien dit er en stor bonus som vi verdsetter høyt. Det er viktig for oss å jobbe med partnere som tenker nytt og som ikke er redde for å ta litt sjanser, og det er ikke JCP, sier hun.

Lyko er en ledende hårpleie- og skjønnhetsspesialist med sin opprinnelse i profesjonell hårpleie. Konsernet sysselsetter nærmere 850 personer, hvorav 31 personer jobber i Oslo. Og det er allerede flere spennende planer or den nye butikken i Oslo.

– Den blir hovedstadens nye møtepunkt for alle som er interessert i hår, kosmetikk og velvære, sier partner og rådgiver i JCP Event, Maria T. Oljemark.

JCP-familien består av JCP Event, JCP PRAD, JCP Travel, JCP Arena og Retail Factory. Kommunikasjonshuset teller i dag totalt 80 ansatte i Norge.

Powered by Labrador CMS