May Linn Michaelsen og Melissa Kristiansen går fra Atyp til Knowit Experience.

Knowit Experience henter kreativ duo fra Atyp

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Knowit Experience har mange flinke folk med bred kompetanse, akkurat det man trenger for å utvikle spennende ideer. Vi gleder oss til å bidra kreativt inn i flere digitale og tekniske prosjekter, så vel som tradisjonell reklame. Det blir så bra, det, sier May Linn Michaelsen og Melissa Kristiansen i en pressemelding tirsdag.

Den kreative duoen er hentet fra Atyp og har tidligere jobbet i Kitchen og Los & Co. Michaelsen og Kristiansen har jobbet med kunder som blant andre Thon Hotels, Mercedes-Benz, Meny, Orkla og Statens vegvesen.

– Dette blir knallbra

Begge skal bidra til å styrke det kreative produktet, og jobbe med flere av de største kundene Knowit Experience har vunnet den siste tiden, heter det videre i meldingen.

– Dette blir knallbra. May Linn og Melissa er alt vi ønsket oss i et nytt team. De har helt riktig bakgrunn, og er veldig sultne på å lage spennende løsninger for vår voksende liste av kunder som ser på kreativitet som et essensielt verktøy for å lykkes fremover, forteller Anders Asheim og Petter Andersen, kreative ledere i Knowit Experience.

Det nye teamet er allerede i gang med å løse oppgaver av forskjellig karakter, og har raskt sett stort potensial i å kunne begeistre folk på nye måter og i nye kanaler.

– Vi har stor tro på at vi sammen skal gjøre Knowit Experience stadig mer bemerket for akkurat dette, avslutter Asheim og Andersen.

Powered by Labrador CMS