Anders Dyngen tiltrer som selskapets nye markedssjef.

Blir markedssjef i MOVA

– Det er en spennende tid for selskapet, og jeg ser virkelig fram til å bidra til å bygge opp den nye merkevaren, sier Andreas Dyngen. 

Publisert

MOVA kunngjør i en pressemelding at Andreas Dyngen tiltrer som selskapets nye markedssjef, med oppstart 1. november. 

– Andreas bringer med seg en unik kombinasjon av kreativitet, strategisk tenkning og dyp forståelse for bransjetrender. Vi ser fram til å dra nytte av hans ekspertise for å styrke MOVAs posisjon i markedet, sier Lars Petter Østlie, administrerende direktør i MOVA.

Dyngen kommer fra en posisjon som digital rådgiver i Madly AS og bringer med seg erfaring fra treningssenterbransjen, inkludert et engasjement som rådgiver for Nr1 Fitness over flere år.

Skal styrke merkevaren

Med bakgrunn som kundeansvarlig, digital strateg, og byråleder, kan Dyngen skilte med kompetanse innen både organisk og betalt innhold på alle plattformer, inkludert sosiale medier og tradisjonelle kanaler.

I sin nye rolle vil Dyngen ha ansvaret for å utvikle og implementere MOVA sin markedsføringsstrategi. Han vil også fokusere på å styrke merkevarebevisstheten rundt MOVA og tiltrekke seg nye kunder til sentrene.

– Det er med stor glede jeg blir en del av MOVA. Det er en spennende tid for selskapet, og jeg ser virkelig fram til å bidra til å bygge opp den nye merkevaren, sier han. 

Per i dag består MOVA av flere merkevarer, inkludert Nr1 Fitness, Sprek365, Toten Treningssenter, Trento, Trimhuset, Sportytude, Gnist Trening og Helse, Mysen Treningssenter, Ditt Treningssenter, Form Treningssenter, Sprek og Blid, og Aktiv Treningssenter.

Powered by Labrador CMS