Kundeservice Awards er en årlig konkurranse som skal hedre alle som jobber i et
kundesenter eller callcenter.
Kundeservice Awards er en årlig konkurranse som skal hedre alle som jobber i et kundesenter eller callcenter.

ANFO lanserer ny konkurranse

Nå skal de hedre den beste kundeservicen.

Publisert

– Endelig har vi fått en plattform der vi kan trekke fram alt det gode arbeidet som gjøres på både kundesenter og callsenter. Jeg gleder meg masse til å sette i gang arbeidet med konkurransen, sier Carsten Gunnarstorp, konkurranseansvarlig i ANFO i en pressemelding.

Kundeservice Awards er en årlig konkurranse som skal hedre alle som jobber i et kundesenter eller callsenter.

Konkurransen er aktuell enten man jobber med inngående eller utgående kundeservice- og salgsoppgaver, og konkurransen gjelder alle kanaler.

Det er ANFO og VIRKE som står bak konkurransen og begge har sterk tro på at konkurransen vil synliggjøre det viktige arbeidet som utføres i kundesenter og callsenter.

Konkurransen skal fremme seriøsitet, gi anerkjennelse og ikke minst yrkesstolthet for alt det arbeidet som gjøres av de som jobber i et kundesenter eller callsenter.

– Vi er helt avhengige av god service i kontakten med kundene våre. Veien til økt topplinje går direkte via våre kollegaer med personlig kundekontakt i sannhetens øyeblikk. Service selges ikke – service kjøpes. Derfor bruker vi Kundeservice Awards til å feire godt kundeservice- og salgsarbeid, sier Gorm Kunøe, jurygeneral.

Fristen for å melde seg på er i slutten av august og prisutdelingen blir 19. oktober i Oslo.

Powered by Labrador CMS