Lars Istre

Her er årets gigant-jury i Anfo Effekt

– ANFO Effekt er en fabelaktig arena for læring og kompetanseheving.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Markedsføring har uante krefter hvis vi gjør det riktig, og mange illevarslende rapporter om fallende kommunikasjonseffekter gjør ANFO Effekt viktigere enn noensinne. Jeg er skråsikker på at det finnes fantastisk mange gode effektcaser der ute som fortjener sin heder, og ikke minst læring til resten av bransjen, sier årets juryleder Lars Istre, leder marked og merkevare i Vipps i en pressemelding. .

Tirsdag ble årets Effekt-jury lansert på en helt digital ANFO Effekt Kick-off.

Her deltok foredragsholdere fra OMD, TRY Opt, Mills, RED dentsu X, Initiative og Ringnes med inspirerende foredrag og tipsene man trenger for å nå til topps i ANFO Effekt.

– ANFO Effekt er en fabelaktig arena for læring og kompetanseheving. Prisutdelingen i mars er et årlig høydepunkt for alle som er opptatt av markedsføringseffekter samt god og smart kommunikasjon, sier Håvard Kvernaas Bakken i ANFO i pressemeldingen.

Prisutdelingen skjer den 17. mars 2022.

Her er juryen som skal finne årets meste effektive markedsføringsjobber: Alexander Mostue i SMFB, Cathrine Moksnes i Maarud, Cecilie Irminger Seim i Bluestep Bank AB (Publ), Filial Oslo, Elise Sandbu i UM, Emilie Berg Kaasin i DNB, Espen Grimmert i Carat, Frode Fimreite, Hanne Eilen Lohne i Schibsted Marketing Services, Heidi Thomassen, Henrik Norem i Orkla Confectionery & Snacks Norge, Henrik Lervold i KPMG, Herman Mueller Stormyr i We are live, Inger Kringlebotten, Ingrid Gulaker Motrøen i Nille, Ingvar Sandvik i Kantar, Karen Buchar i Intrum, Lars Istre i Vipps (Juryleder), Lene Ljødal i Snapchat, Majid Malik i Dun & Bradstreet, Mari Husby i McDonald's Norge, Maria Nikitina i Marketing Clinic, Maria Heimisdottir Brennodden i Ringnes, Nicklas Bohman i Anorak, Nikolai Nordan Riibe i Morgenstern, Ole Gjuv Pedersen i JBF Bank og forsikring, Regine Sandberg i Aller, Silje Thoresen i Hyper, Therese Wærholm i Amedia Marked, Thomas Johansen i PHD Media, Torstein Rafgård i OMD, Vibeke Hauge i Designhouse, Yngve Karlsen i Red dentsu X og Aagot Benterud i Bauhaus.

Powered by Labrador CMS