Torbjørn Krogstad i Orkla har vært juryleder i år.

Her er alle prisvinnerene fra årets ANFO Effekt

Se den komplette listen her.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Torsdag gikk årets ANFO Effekt av stabelen og årets arrangement var en heldigitalt prisutdeling.

Juryen vurderte 101 bidrag i årets konkurranse. 23 fikk diplom og metall. Gull ble tildelt McDonalds´s, Mills, Telenor Bedrift, Minimeis og Grilstad. McDonald´s ble i tillegg hedret med årets Grand Prix og Bauer Medias merkevarepris. Grilstad stakk av med Kantars Innsiktspris.

Her har vi samlet alle vinnersakene fra årets utdeling.

* Selve hovedprisen, Grand Prix var det McDonalds som stakk av med for 10 år med McVekst. Den saken leser du ved å klikke denne lenken.

* De stakk og av med Bauer Medias Merkevarepris og Vekst-prisen for Stjel våre ansatte, noe du kan lese mer om ved å følge denne lenken.

* Grillstad vant i klassen for Smart multi. Saken med Ricardo Cuilenheim, kundedirektør i Red Dentsu X, som har jobbet med Grillstad leser du her.

* Mills sammen med Red Dentsu X stakk av med prisen i klassen som heter Ny. Der nektet prisvinneren å komme ut på trappen da prisen skulle deles ut. Det leser du mer om her.

* Telenor og OMD stakk av med prisen i B2B-klassen.

* Try Opt og Minimeis stakk og med prisen i klassen Smart singel. Den saken kan du lese ved å følge denne lenken.

Powered by Labrador CMS