Susanne Svendsen og Apriil hentet med seg hjem en rekke priser på hjemmebane i mai, nå kan det bli pris i New York.

Apriil sikret seg shortlist i New York

– Bekrefter arbeidet har truffet som vi håpet.

Publisert Sist oppdatert

– Det at denne jobben fortsetter å få anerkjennelse internasjonalt er selvfølgelig utrolig stas. Mest av alt fordi det bekrefter igjen at arbeidet har truffet som vi håpet, og dermed bidrar å til å løfte Kulturhuset i Bergen, som gjør en viktig jobb i å samle mennesker på kryss til felles gode opplevelser.

Det sier Susanne Svendsen i Apriil Reklame til KOM24.

Jobben som daværende Reklamekollektivet, nå en del av Apriil Reklame, gjorde for Kulturhuset i Bergen, er på shortlist på New York Festivals Advertising Awards i klassen Design: Brand Design: New brand identity.

– I disse AI-tider er det også fint å få anerkjennelse for en løsning der bruk av teknologi i design ble tidlig testet, ikke for teknologiens skyld, men for inkludere og samle mennesker, sier hun.

Apriil har god historikk fra New York da de sikret seg sølv i fjor for deres jobb for Strahl. Da stakk POL av med ett gull og to sølv. 

I tillegg til Apriil er også Hanna Hereid Ringheim på shortlist i klassene Outdoor: Best Use: Small Budget/Big Idea og Digital/Mobile: Best Use: VR/AR

Powered by Labrador CMS