Janette Haukland og Lars Furset i NPG.

NPG og Aqkva med nytt partnerskap

– Vårt fokus på strategisk kommunikasjon og markedsføring vil styrke Aqkva's posisjon i bransjen,

Publisert

NPG, ledende internasjonalt byrå innen merkevareaktivering, kunngjør et partnerskap med Aqkva AS, en aktør innen arrangementer for havbrukssektoren.

NPG, med sin ekspertise innen strategisk kommunikasjon, markedsføring og internasjonale arrangementer, ser fram til å bidra til videreutviklingen av Aqkva's møteplasser.

– På vegne av NPG er vi begeistret for å være en del av Aqkva og arbeide sammen med deres dyktige team. Vårt fokus på strategisk kommunikasjon og markedsføring vil styrke Aqkva's posisjon i bransjen, samtidig som vi ser fram til å utvikle og levere enda mer nyskapende arrangementer for havbrukssektoren, sier Lars Furset, COO i NPG, i en pressemelding. 

– Vi er svært fornøyde med å ha etablert et godt samarbeid med et spennende og ekspansivt selskap som har komplementær kompetanse og som kan bidra til å utvikle AqKva raskere og bedre enn det vi klarer på egen hånd. Vi gleder oss til å sette i gang, forteller Vidar Onarheim, daglig leder i AqKva.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS