Arnfinn har i den nye kampanjen fått selskap av Lars Monsen.

Lars Monsen er lei sure tursokker: tester Telenors TV- og strømmeutvalg i ny kampanje

Telenor skal beste sin posisjon med ny kampanje.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Nylig lanserte Telenor T-We et knippe filmer med en ganske så profilert villmarksmann i sofaen til Arnfinn – nemlig Lars Monsen.

Skal befeste posisjonen

– Telenor T-We er Norges største TV-tjeneste, men også et viktig sted for strømming. Med de nye filmene skal Telenor befeste sin posisjon i en kategori i stor utvikling og vise seerne hvordan Telenor T-We gjør det enkelt å strømme og se på TV, når som helst og hvor som helst, sier Camilla Amundsen, leder for fastnett og TV i Telenor i en pressemelding.

Filmen skal gå på TV, kino og online video, og kampanjen består også av uttak på sosiale medier og display.

– Lars Monsen er en fantastisk person og perfekt ambassadør for Telenor T-We. Han er rett fram og tydelig, men samtidig ikke en fyr man forbinder med sofakos, popcorn og telys. Ikke før nå i hvert fall, sier Marius Hanstad, tekstforfatter i Pol.

Imponert

– Jeg er imponert over hva teamet fra Pol og Telenor har fått til sammen med Lars Monsen – og ikke minst, hvor godt Monsen passer inn sammen med Telenors kjære Arnfinn. Jeg håper at publikum også blir underholdt av filmene, fortsetter Camilla Amundsen.

Teamet hos Pol har bestått av kreatørene Mads Bergstrøm og Marius Hanstad, prosjektleder Karoline Olerud, designer Jonas Stava, designer Ole Jakob Bøe Skattum, motion Andreas Rustad og rådgiver Therese Becke.

Fra Telenor T-We har teamet bestått av Lene Johansen, Torill Silkoset og Irèn Udnes Filmen er produsert av Einar Film, med produsent Rut Solli, regissør Aksel Hennie og D.O.P Anders Flatland.

Powered by Labrador CMS