Den siste kampanjen skal formidle at trafikkstasjonene nå skal supplementenes med døgnåpne selvbetjeningsløsninger på internett.
Den siste kampanjen skal formidle at trafikkstasjonene nå skal supplementenes med døgnåpne selvbetjeningsløsninger på internett.

I parterapi med Statens vegvesen

Ruller ut en omfattende kampanje med Per Høj.

Publisert Sist oppdatert

Sammen med Per Høj forteller vegvesenet at nesten alt du tidligere har gjort på en fysisk trafikkstasjon, kan du nå gjøre på mobilen.

Tidligere i år ble det klart at reklamebyrået Per Høj hadde vunnet en anbudskonkurranse for å fortelle at trafikkstasjonene nå skal supplementenes med døgnåpne selvbetjeningsløsninger på internett.

Denne uken ruller vegvesenet ut første del av en omfattende kampanje, gjennom filmer, radiospotter, sosiale medier-poster og printannonsering.

– Vi ble raskt veldig glad i vegvesengjengen. De er uredde og morsomme, og vi synes resultatet har blitt helt topp, sier de ansvarlige kreatørene, Theis Roksvåg Pedersen og Christoffer Rontén.

Kampanjefilmene er produsert av Bacon med Øyvind Holtmon på regi.

Powered by Labrador CMS