– Arbeidsoppgavene er varierte og spennende, og jeg får jobbe med andre markedsførere, spesialister og spennende kunder.

– Jeg får brukt kompetansen min mer hos Markedssjefene

Kontoret i Bergen har fått en ny kollega.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Denne uken startet Karoline Mangersnes-Moe i sin nye jobb hos Markedssjefene i Bergen, der hun har begynt som digital markedsfører.

– Markedssjefene har et utrolig stort faglig miljø med ulik spisskompetanse innen markedsføring, og stort fokus på samarbeid. Her får jeg mulighet til å lære og utvikle meg som markedsfører, noe jeg verdsetter høyt, sier hun til KOM24.

Mangersnes-Moe er utdannet digital markedsfører fra Noroff og har en bachelorgrad i internasjonal markedsføring fra Handelshøyskolen BI.

– På Noroff har jeg vært heldig å lande flere internships som har gitt meg nyttig arbeidserfaring. Før jeg kom til Markedssjefene jobbet jeg som digital markedsfører i Vangdal Regnskap, men jeg føler jeg får brukt kompetansen min mer hos Markedssjefene. Her får jeg muligheten til å sette alt jeg har lært i praksis og jobbe med spennende kunder, og ikke minst flotte kollegaer.

En bransje som aldri står stille

Hun ser fram til å videreutvikle seg innen digital markedsføring hos den nye arbeidsgiveren.

– Arbeidsoppgavene er varierte og spennende, og jeg får jobbe med andre markedsførere, spesialister og spennende kunder. De største utfordringene nå i oppstarten blir å prioritere tiden godt og å bli kjent med bedriften, kollegaer og kunder. Også er det veldig spennende å få være med å bygge opp avdelingen i Bergen.

Selv om hun er nyutdannet og fersk i jobben, føler hun seg ikke utenfor komfortsonen.

– Jeg gjør ikke det, fordi jeg jobber med noe jeg brenner for. Nå det er sagt så har jeg absolutt mye igjen å lære i en bransje som aldri står stille – det gleder jeg meg til.

Powered by Labrador CMS