F.v. Hedda Davidsen, Rolf Aaneland og Stian Falk.

Publicis MSL henter to nye rådgivere

Styrker byrået innen flere områder: – På sikt tror vi at samfunnets voldsomme endringstakt i kombinasjon med ny teknologi vil stille høyere og strengere krav til kommunikasjonsavdelingene.

Publisert

– Publicis MSL skal tiltrekke seg de beste talentene og ha et faglig team med bred erfaring og kompetanse, sier byråleder i MSL, Rolf Aaneland, i en pressemelding.

Publicis MSL henter to nye rådgivere i Stian Falk og Hedda Davidsen som skal bidra til å styrke byrået innen strategisk posisjonering, finansiell kommunikasjon og digital rådgivning.

– Et miljø få andre kan matche

Stian Falk kommer fra Storebrand hvor han jobbet som kommunikasjonsrådgiver. Han har solid bakgrunn innen virksomhetskommunikasjon og har tidligere vært kommunikasjonsansvarlig på Handelshøyskolen BI. Ved siden av utdannelsen av en mastergrad i ledelse har han tre års utdannelse som art director fra Westerdals.

– Det er ingen tvil om at Publicis har et miljø som få andre i bransjen kan matche. Nå gleder jeg meg til å bruke erfaringen min i møte med MSL sin spennende kundeportefølje. Inntrykket mitt så langt er at jeg har blitt en del av en gjeng med drivende dyktige folk som jobber smart for å skape verdi for kundene sine, sier Falk.

Han er hentet inn for å styrke Publicis MSL innen strategisk virksomhetskommunikasjon.

Godt rigget i Publicis-huset

Hedda Davidsen kommer fra Involve! hvor hun har jobbet som sosiale medier-spesialist. Hun har en mastergrad i merkevarebygging og kommunikasjon fra USA og har tidligere jobbet som journalist.

– Det mest spennende med MSL er at byrået har et fremtidsrettet fokus. Med tanke på all kompetansen som finnes på Publicis-huset, så tror jeg ikke det finnes noe annet byrå i landet som er rigget til å tilpasse seg en verden som forandrer seg i et rasende tempo. Det mener jeg er nøkkelen til å levere merverdi for kundene våre, sier Davidsen.

Hun trer inn i en stilling som rådgiver på digitalkommunikasjon. En disiplin som har blitt mer og mer etterspurt av byråets kunder, heter det i meldingen.

– Vi skal hjelpe kundene våre å håndtere morgendagens utfordringer

Tar i bruk hele verktøykassen

Med de to nye tilskuddene har Publicis totalt 15 rådgivere som jobber med PR på huset, som også jobber tett med de andre miljøene i Publicis.

– Stian styrker oss både på finansiell kommunikasjon og bærekraft, og med Hedda får vi ekstra kraft innen det digitale, som i tillegg har en svært god penn. Jeg er trygg på at deres kompetanse vil bli høyt verdsatt av kundene våre, sier Aaneland.

Og legger til at de ser at mange selskaper har behov for å fornye posisjoneringen sin i takt med at samfunnet endrer seg.

– På sikt tror vi at samfunnets voldsomme endringstakt i kombinasjon med ny teknologi vil stille høyere og strengere krav til kommunikasjonsavdelingene.

– I Publicis har vi kraften til å fornye virskomhetskommunikasjonen, med mer bruk av digitale og sosiale kanaler, kreativitet, innhold og teknologi. Det er på høy tid at kommunikasjonssjefene også tar i bruk hele verktøykassen de har tilgjengelig, avslutter MSL-sjefen.

Powered by Labrador CMS