Kommunikasjonssjef i Power, Siri Røhr-Staff.

Power kickstarter Black Week med livesalg på Facebook

Først ute blant de store elektrokjedene til å ta i bruk shoppingtrenden.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Torsdag smeller vi i gang vårt første live shopping-show, forteller kommunikasjonssjef i Power, Siri Røhr-Staff, i en pressemelding.

Hun lover en skikkelig oppvarming til årets største shoppinguke med «early-bird»-tilbud, konkurranser, produktpresentasjoner med god stemning i studio.

Million-suksess i Danmark

Live shopping har lenge vært stort i Asia, og er en kombinasjon av underholdning og netthandel.

Power har eget studio og innspillingsutstyr.

– Vi ønsker alltid å teste ut nye måter å møte kundene våre på, så dette er et superspennende prosjekt for oss, sier hun.

Power Danmark har hatt flere livesendinger gjennom 2021, og over 100 000 dansker har fulgt sendingene. Første show omsatte for 10.000.000 DKK på 60 min.

– Vi har fulgt suksessen til våre danske kolleger, og nå ønsker vi å teste ut dette på våre norske kunder også. Vi forventer ikke samme trykket som har vært i Danmark, men vi håper å kunne glede kundene våre med et bra og morsomt show og gode Black Friday-tilbud.

Powered by Labrador CMS