Fra venstre: Marius Talmo (Bluebird), Ida Lund Hermanrud (David Andersen), Elisabeth Nguyen (David Andersen) og Sarah Kazma (Bluebird).

David-Andersen velger Bluebird Media som sitt nye performancebyrå

Dette for å styrke gullsmedens digitale tilstedeværelse og posisjon i markedet.

Publisert Sist oppdatert

David-Andersen, som har en historie og tradisjon som strekker seg tilbake til 1873, henter nå inn Bluebird Media for sin ekspertise innenfor e-handel og performance marketing.

– Vi valgte Bluebird fordi deres ambisiøse mål og ekspertise innen e-handel matcher våre forventninger, sier Ida Lund-Hermanrud, markedssjef ved David-Andersen i en pressemelding. 

Tar over markedsføringen

Bluebird tar over den digitale markedsføringen til David-Andersen. 

– Vi ser fram til å utfordre tradisjonelle markedsføringstanker med en tradisjonsrik merkevare, og styrke David Andersens digitale tilstedeværelse, sier seniorstrateg Marius Talmo. 

Bluebird Media Norge har på to år vokst til åtte ansatte og en omsetning på nær 10 millioner kroner. Med mål om å vokse videre er David-Andersen med på å styrke kundeporteføljen innenfor e-handel ytterligere.

– I et landskap fylt med mediebyråer, skiller vi oss ut med vår dype forståelse for performance og e-handel. Det er ekstra spesielt for oss å bli valgt som David Andersens kommunikasjonspartner, sier Erik Thorsen, daglig leder ved Bluebird Media. 

Powered by Labrador CMS