Hurtigruten har valgt TRY som totalleverandør i Norden innen merkevarebygging, reklame og
mediebyråtjenester.
I tillegg til mediebyråtjenester og reklame, jobber Hurtigruten og TRY sammen på prosjekter innen PR, kommunikasjon og produksjon.

TRY er Hurtigrutens nye byråpartner

Hurtigruten har valgt TRY som totalleverandør i Norden innen merkevarebygging, reklame og mediebyråtjenester.

Publisert Sist oppdatert

– Hurtigruten er en global merkevare, med en sterk posisjon i Norden, og spesielt i vårt hjemmemarked Norge. Det er en merkevare som veldig mange har et personlig forhold til, og vår jobb fremover blir å forsterke den posisjonen, sier Ida Martine Øyen, Hurtigrutens markedssjef i Norden i en pressemelding.

De har nå valgt TRY som sin partner. 

–  For oss har det vært viktig å finne en lokal partner som har faglig tyngde og kreative hoder, og som kan hjelpe oss å nå de vekstambisjonene vi har i det nordiske markedet, sier hun i pressemeldingen.

At TRY-huset samarbeider med en rekke globale nettverk, blant annet med svenske HowCom, danske Calibrate og finske NØRR3 via byrånettverket Independent Nordic Network, har også vært viktig for Hurtigruten. 

Det er nettopp dette internasjonale partnerskapet som gjorde TRY Opt aktuelt som nordisk mediebyrå når Hurtigruten og deres globale mediebyrånettverk, ledet av britiske The Media People, søkte nye byråpartnere i Norden.

I tillegg til mediebyråtjenester og reklame, jobber Hurtigruten og TRY sammen på prosjekter innen PR, kommunikasjon og produksjon.

Konsulent i TRY Reklame, Caroline Fleischer Irving, sier i pressemeldingen de har sendt ut at hun er glad for å lande Hurtigruten som kunde. 

– Det er gøy å jobbe med en merkevare som alle i Norge har et forhold til, som har dype tradisjoner og lange historiske røtter – men samtidig fremtidige ambisjoner og endringsvilje. Vi vil bistå Hurtigruten på veien fremover, med bruk av flere av tjenestene i TRY-huset, sier hun.

Powered by Labrador CMS