Charlotte Aasbie, Maria Sørlie og Kira Halsør er trioen bak det nye markedsføringsbyrået. Foto: Martine Sørensen Bygger markedsføringsbyrå på 100 dager Deler prosessen i sanntid på TikTok. Ellen Høiby Journalist Publisert onsdag 10. januar 2024 - 11:41 Sist oppdatert onsdag 10. januar 2024 - 13:30 For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud Måneds- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes én gang i måneden 1 kr første måned Deretter 189 kr pr mnd.Ingen bindingstid KJØP Års- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Spar 378 kr Fornyes én gang i året 1.890 kr per år Ingen bindingstid KJØP Toårs- abonnement Tilgang på all vår journalistikk Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon Fornyes hvert andre år 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder 3.390 kr Gjelder for to år Ingen bindingstid KJØP Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side ✕ gründere her hun etablerer ressursprogrammet kira halsør maria sørlie tiktok markedsføring mer marketing nyheter sosiale medier charlotte aasbie Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post