Therese Frogner Sverre, kjedesjef for forretningsutvikling i DNB Eiendom.
Therese Frogner Sverre, kjedesjef for forretningsutvikling i DNB Eiendom.

DNB skal selge boliger på Snap

DNB Eiendom og Marketer annonserer samarbeid med Snapchat for boligannonsering.

Publisert

– Snapchat er en spennende annonsekanal, med svært bred dekning i den norske befolkningen, sier Therese Frogner Sverre, kjedesjef for forretningsutvikling i DNB Eiendom i en pressemelding.

Nå vil de tilby Snapchat i stor skala som en del av deres markedspakke, skriver de i pressemeldingen.

Snapchat har i dag over 2,5 millioner unike norske brukere innom plattformen daglig, og er et av de mest brukte sosiale mediene i Norge.

DNB Eiendom tilbyr nå sine boligselgere synlighet på Snapchat.
DNB Eiendom tilbyr nå sine boligselgere synlighet på Snapchat.

Fra denne uken vil alle boligselgere som velger DNB Eiendom og Smart Solgt få, i tillegg til digital annonsering på Facebook, Instagram og en rekke nettaviser, en annonse på Snapchat som viser frem boligen til de mest aktuelle kjøperne.

– Vi er svært glade for å få med en annonsør som DNB Eiendom på laget, og ser frem til å jobbe tett med DNB Eiendom og Marketer over den neste tiden, uttaler salgsleder i Snapchat, Per Christian Strand Teslo i pressemeldingen.

Marketer er også godt fornøyd med samarbeidet. Thomas Meyer, medgründer og leder for bruktbolig, uttaler:

– At Snapchat nå tilbys som en del av markedspakken, er helt i tråd med denne målsetningen. Digital markedsføring er i rivende utvikling, og å tilby en markedspakke med relevant synlighet på tvers av flere kanaler er en helt essensiell del av et vellykket boligsalg.

Powered by Labrador CMS