Snapchat gjør endringer for unge brukere Nå innføres flere nye sikkerhetstiltak på Snapchat, og strengere krav skal hindre fremmede i å kontakte tenåringer.
Kamelen med Snap-suksess: 1,5 millioner seere Nå har Kamelen og manager Leo Ajkic inngått et samarbeid med det bergensbaserte managementet og produksjonsselskapet, Mothership Stories.
Gav nesten opp NAV sin satsing på Snap – så gjorde de dette NAV Jobblyst delte sine tips for å lykkes med innhold i Snapchat.
Inzpire.me teamer opp med Snapchat Vil gjøre det enklere for annonsører å samarbeide med Snapchat-profiler i Norden.
Regjeringen jobber med aldersgrense for sosiale medier Dagens bruk av TikTok, Snapchat og Instagram for unge, kan bli utilgjengelig.
Disse kan vinne Tise Awards 2024 Finalistene treffer bredt og blant de finner vi store norske artister som Ramón og Astrid S, politiker Emilie Mehl, klesmerket Holzweiler, påvirker Malin Nesvoll og syprofil Ingrid Vik Lysne.
Tise skal kåre årets merkevare Gjenbruksappen Tise lanserer prisutdeling for å hylle grønne initiativer innen klær og mote.
Vixen Awards: – Det hadde gagnet oss å vinne, men det er morsommere hvis vi taper Har allerede forberedt taperinnlegget på Instagram, i tilfelle de ikke går seirende ut mot Oskar Westerlin og de andre stjernene
Nå går TikTok-bruken nedover i Norge Etter et år omtrent uten vekst i nye brukere, går nå bruken av TikTok markant nedover. Snapchat på sin side opplever stor vekst.
Ser en endring i Sophie Elises profilering – har friheten til å velge og vrake Sophie Elise har vært gjenstand for kontroverser, men nå ser eksperter en profilendring til Norges største influenser.
Forsvaret med Snap-suksess: – Vi er stolte over å nå ut til så mange Forsvarets Snap-konto er blitt så populær at Snap selv tok kontakt med dem.
Byråene: Dette er bra SoMe-innhold i 2024 SoMe-byråene har noe ulikt syn på trendene innen markedsføring gjennom det kommende året.
Norske selskaper er avhengig av tillit. Det er ikke tek-gigantene, mener eksperter Eksperter mener selskaper som Meta, TikTok og Google ikke har like mange insentiver til å være åpne og etterrettelige som norske aktører.
Dette sier advokaten om Metas annonse-grep Vebjørn Søndersrød tviler på at nordmenn er villige til å betale for en mer GDPR-vennlig utgave av Facebook.
Den elleville TikTok-veksten har stoppet helt opp TikTok kom som en kule og fikk alles oppmerksomhet. Men nå har veksten omtrent stoppet opp. Og visste du at folk i Oslo bruker Snap langt mindre enn folk i resten av landet?
Derfor kan Pinterest være effektivt i markedsføring: – Veldig undervurdert Thomas Moen er overbevist om at mange flere burde ta i bruk den sosiale plattformen.